litt skryt..

pupple

Forumet er livet
av go-gutten min[;)]

han er veldig glad i å dusje, men jeg har ikke visst at han hadde fått med seg ordet dusje ennå.. pleier bare hive han inn der jeg.

spurte han i kveld da vi hadde hatt veldig sein middag om han ville dusje før natta.. da ble han helt villll på stolen, få meg ned liksom..
jeg satte han ned og han gikk til døra og var skikkelig utålmodig, jeg åpna opp og han gikk inn på badet og inn i dusjen.. og sa: usje, usje[:D][:D]

kuppe tråden.. neida, sånn tenker ikke jeg på[;)] syns bare d er morro vi finner på no å skravle om.

veldig på æss han her og nå.. når han ser vannskåla til hunden, eller kattematen sier han æsss og peker, men man kan se d kløøør i hele kroppen etter å hive d utover..[8D] og jeg skal love deg hvis ikke jeg er i nærheten, så er d utover rimelig kjapt[&:]

de er noen skruer nå altså. er så utrolig mye gøy som skjer[:D][:D]

syns d er så ekkelt når de gjør d..[:'(][:'(][:'(] ikke ille m selve maten liksom, men d at katt eller hund har vært på d...
ååå sjitt au!!! ormekurer måå jeg kjøpe nå!!! de var tom sist på apoteket..[8|][&:]

han er ikke så ille på å putte ting i munnen føler jeg.. men d hender han får et kick i ny og ne..

men tenk neste sommer du, da har vi nok hver vår sandspiser da.. skikkelig rette alder for å stappe munnen med sand og dritt[:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: pupple

syns d er så ekkelt når de gjør d..[:'(][:'(][:'(] ikke ille m selve maten liksom, men d at katt eller hund har vært på d...
ååå sjitt au!!! ormekurer måå jeg kjøpe nå!!! de var tom sist på apoteket..[8|][&:]

han er ikke så ille på å putte ting i munnen føler jeg.. men d hender han får et kick i ny og ne..

men tenk neste sommer du, da har vi nok hver vår sandspiser da.. skikkelig rette alder for å stappe munnen med sand og dritt[:'(][:'(][:'(]

Det gjør han allerede.[:-][&:]

tenker på de to vi bærer heile døgnet jeg..

Det gjør han allerede.[:-][&:]

tenker på de to vi bærer heile døgnet jeg..

Åja...

*blond*[:D]

fniiiiis

Det er så gøy når de lærer seg nye ting!

Gaute har det jeg kaller får ape-språk. Han går bare rundt å sier æ-æ-æ-æ og peker når det er noe ha skal ha. Han høres ut som en liten apekatt! I går stod han å pekte på fruktskåla og sa æ-æ-æ-æ. Jeg spurte om han ville ha et eple, så sa han "eple". Høyt å tydelig! Jeg bobla over av stolthet og sa "vennen, du sa jo eple!" Da sa Gaute "vennen!"

"eple". Høyt å tydelig

oi så flink!!! [:)]

merker han prøver mer og mer nå, når han hører nye ord.. kommer sånn plutselig, og bare av og til..

her sier han mer-mer-mer når han vil ha noe.. som i går på butikken, da jeg putta jordbær og druer i handlevogna.. satt han å "hoppa" begeistra, meeer[:D][:D]

"eple". Høyt å tydelig

merker han prøver mer og mer nå, når han hører nye ord.. kommer sånn plutselig, og bare av og til..

her sier han mer-mer-mer når han vil ha noe.. som i går på butikken, da jeg putta jordbær og druer i handlevogna.. satt han å "hoppa" begeistra, meeer[:D][:D]

Så søtt da![:D]  

ORIGINAL: camika

Det er så gøy når de lærer seg nye ting!

Gaute har det jeg kaller får ape-språk. Han går bare rundt å sier æ-æ-æ-æ og peker når det er noe ha skal ha. Han høres ut som en liten apekatt! I går stod han å pekte på fruktskåla og sa æ-æ-æ-æ. Jeg spurte om han ville ha et eple, så sa han "eple". Høyt å tydelig! Jeg bobla over av stolthet og sa "vennen, du sa jo eple!" Da sa Gaute "vennen!"

Så morro da!
De tar etter det vi sier. Er jo så stas når de forstår hva vi sier, og gjentar det.[:)][:D][:D][:D]

Eple har han sagt i ettertid, men vennen tror jeg bare var et lykketreff[8D]

"eple". Høyt å tydelig

Henrik sier også mer eller, mei mei mei...[:D][:D][:D][:D]

hihi...  nå sier han meeer når han er sulten og nå. 
sutrer meeer når han kommer inn på kjøkkenet på morran..

var innom en baker i dag, når vi var ute å gjorde noen ærend, slang meg i baksetet med han så vi to kune ete der mens vi kjørte inn til byen. han lyyyste opp og sa meeer når han så posen[8D]
så mer er visst m alt som gjelder mat nå[:D][:D][:D]

Åhhh... så herlig han er![:)]

Når det gjelder æsj, så har vi hatt en periode med det her også. Æsj og bæsj...

Back
Topp