I går ble jeg litt skremt.. (Og er litt ennå..) 
Hadde litt blødninger
Måtte på do og oppdaga plutselig veldig mørk uflod i truseinnlegget.
Tissa og tørka meg, og der kom det blod!
Ikke masse men litt på papiret.
Ble helt skjelven her.
Mista sist og tenkte nå skjer det igjen.
Selvfølgelig var jeg hjemme alene med ungene. Ble litt usikker hva jeg skulle gjøre her. Var på do flere ganger, og kom noen dråper hver gang. Bestemte meg til slutt for å reise til mamma og pappa. Orka ikke være alene. Og tenkte at da har jeg barnepike, vist jeg måtte reise på sjekk.
Tok det med ro litt, og etter en times tid ga det seg heldigvis. Men kom litt brunlig uflod og det gjør det i dag også.
Kan det være ett blodkar som har sprukket tro.. eller starten på en uvi? Noen som har hatt det slik?
Hadde en sånn liten blødning også med nr.1. Det var helt ufarlig.
Men jeg må si jeg er litt skremt.. tror jeg tar en tur til jordmor i morgen for sikkerhetsskyld.
Er i uke 18 og kjenner liv, så alt er vel i orden håper jeg.
Og magen den strutter..
Her er magen min! 
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hadde litt blødninger
Måtte på do og oppdaga plutselig veldig mørk uflod i truseinnlegget.
Tissa og tørka meg, og der kom det blod!
Ikke masse men litt på papiret.
Ble helt skjelven her.
Mista sist og tenkte nå skjer det igjen.
Selvfølgelig var jeg hjemme alene med ungene. Ble litt usikker hva jeg skulle gjøre her. Var på do flere ganger, og kom noen dråper hver gang. Bestemte meg til slutt for å reise til mamma og pappa. Orka ikke være alene. Og tenkte at da har jeg barnepike, vist jeg måtte reise på sjekk.
Tok det med ro litt, og etter en times tid ga det seg heldigvis. Men kom litt brunlig uflod og det gjør det i dag også.
Kan det være ett blodkar som har sprukket tro.. eller starten på en uvi? Noen som har hatt det slik?
Hadde en sånn liten blødning også med nr.1. Det var helt ufarlig.
Men jeg må si jeg er litt skremt.. tror jeg tar en tur til jordmor i morgen for sikkerhetsskyld.
Er i uke 18 og kjenner liv, så alt er vel i orden håper jeg.
Og magen den strutter..
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Vedlegg
Last edited: