Litt skremt...

Veslesnuppis

Elsker forumet <3
Septembermødre <3
I går ble jeg litt skremt.. (Og er litt ennå..) :(
Hadde litt blødninger :(
Måtte på do og oppdaga plutselig veldig mørk uflod i truseinnlegget.
Tissa og tørka meg, og der kom det blod!
Ikke masse men litt på papiret.
Ble helt skjelven her. :(
Mista sist og tenkte nå skjer det igjen.
Selvfølgelig var jeg hjemme alene med ungene. Ble litt usikker hva jeg skulle gjøre her. Var på do flere ganger, og kom noen dråper hver gang. Bestemte meg til slutt for å reise til mamma og pappa. Orka ikke være alene. Og tenkte at da har jeg barnepike, vist jeg måtte reise på sjekk.
Tok det med ro litt, og etter en times tid ga det seg heldigvis. Men kom litt brunlig uflod og det gjør det i dag også.
Kan det være ett blodkar som har sprukket tro.. eller starten på en uvi? Noen som har hatt det slik?
Hadde en sånn liten blødning også med nr.1. Det var helt ufarlig.
Men jeg må si jeg er litt skremt.. tror jeg tar en tur til jordmor i morgen for sikkerhetsskyld.
Er i uke 18 og kjenner liv, så alt er vel i orden håper jeg.
Og magen den strutter.. :) Her er magen min! ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1396772535176.jpg
    1396772535176.jpg
    13,3 KB · Visninger: 85
Last edited:
Kan du ikke kontakte legevakten og spørre dem? De vil vite best hva du skal gjøre, og de ber deg gjerne komme inn for en sjekk. det beste av alt er jo om du kan roe deg og bli beroliget for babyen sin del!

Har ikke hatt mere blødninger. Var bare i går.. ikke har jeg vondt heller. Har bare hatt litt brun uflod. Nå har det ikke kommet noe. Tror jeg venter til i morgen med å kontakte jordmor. Har kjent liv i dag. Så har roa meg ned litt. Tenker i morgen kan jeg kanskje få en time å få både sjekka og prata litt. Tror helst det er et blodkar som har sprukket.

Huske at det kan være normalt med litt blødninger selv om man blir skremt! Legevakta sa til meg at hovedregel er at man ikke skal ha vondt i tillegg ja..

Sent from my iPhone using BV Forum

Slapp helt av... Dette er helt normalt! Dette skjedde meg også ak så du beskriver mn i uke 5. Og at du kjenner liv er jo bare bra ;))

Takk SeptBaby14 og Troika. Dere beroliga meg! ♡ Har ikke vondt, så regner med det var en uskyldig blødning. Mannen min er kanskje mere skremt enn meg.. Men hadde litt sånn under de to andre svangerskapa også. Regner med at jeg skulle hatt vondt dersom det var starten på en uvi?

Håper alt er bra:-) skjønner godt du blir urolig når det kom blod i går, men godt å kjenne liv da:-)
Fin mage du har:-)

Så bra du ikke er alene, tenker jeg.
Forferdelig å gå å være redd for å miste.
Krysser fingrene for at jm finner at alt er bra med lille og at du blir beroliget

Jeg tenker også at dette ikke er noe farlig slik du beakriver det

Jeg hadde også noen dager med farget utflod i uke 11. Regner med det var et sprukket blodkar etter sex. Håper du får en fin kveld og en god prat med jordmor i morgen! Alltid godt å bli betrygget :-)

Back
Topp