Litt skremmende...

Nattlys

Gift med forumet
Litt skremmende at det snart kommer et nytt lite menneske som vi skal ha ansvaret for...[8|]
Nå kan vi snart ikke gjøre som vi vil eller føler for lenger!

Jeg har allerede ansvaret for ett fra før, men husker jeg tenkte i høst at " herlighet, nå blir det 2 å passe på" og jeg ble litt lettere svett av reklamene for SuperNanny på Tv2[:D][:D] Haha![:D]

ORIGINAL: jejagal

jeg synes d er like skremmende nå som første gangen, om ikke mere skremmende denne gangen [8D]

men fy fader som jeg gleder meg å få tilbake kroppen min, å heller sitte å beundre ett perfekt resultat av noe som var himmelsk godt enn å stirre på magen som hopper å spretter i alle rettninger å hindrer meg i å gjøre så enkle dagligdagse ting som vi ellers tar for gitt [8D]

jeg synes d er like skremmende nå som første gangen, om ikke mere skremmende denne gangen [8D]

men fy fader som jeg gleder meg å få tilbake kroppen min, å heller sitte å beundre ett perfekt resultat av noe som var himmelsk godt enn å stirre på magen som hopper å spretter i alle rettninger å hindrer meg i å gjøre så enkle dagligdagse ting som vi ellers tar for gitt [8D]

Hehe, ja du har vell rett![:)]
Men man er liksom vant til å være bare to...å nå kommer det snart ei lita ei som skal styre alt. Misforstå meg rett, vi gleder oss som bare det![:D] Men er en ganske stor forandring!

samme her[:D]

hehe skulle vært slik som på teatret i dag..bare sette "den" (magen ) på hofta for å komme til ting heheheh

nå har vi jo det ansvaret fra før, men det blir nok en omveltning å ha to og ta seg av.. og det blir veldig spennende å se hvordan snuppa reagerer på det å blir storesøster:)

kjenner jeg er kjempe spent på det.. Gleder meg kjempe masse til å hillse på lillebror:) og som andre har skrevet så gleder jeg meg til å få kroppen tilbake.. er lei av å ha vondt:p men er jo enda 5 uker til termin, så er bare å smøre seg med tålmodighet, jeg går nok over termin slik som jeg gjorde sist..:p

ORIGINAL: vimsemams

Jeg har allerede ansvaret for ett fra før, men husker jeg tenkte i høst at " herlighet, nå blir det 2 å passe på" og jeg ble litt lettere svett av reklamene for SuperNanny på Tv2[:D][:D] Haha![:D]

Helt enig. Dessuten er jeg veldig spent på hvordan Luan reagerer på at vi får en baby i huset, som er så avhengig av mamman hans. Jeg håper den overgangen går greit, men det vet man jo aldri.

Back
Topp