Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: jejagal
jeg synes d er like skremmende nå som første gangen, om ikke mere skremmende denne gangen [8D]
men fy fader som jeg gleder meg å få tilbake kroppen min, å heller sitte å beundre ett perfekt resultat av noe som var himmelsk godt enn å stirre på magen som hopper å spretter i alle rettninger å hindrer meg i å gjøre så enkle dagligdagse ting som vi ellers tar for gitt [8D]
jeg synes d er like skremmende nå som første gangen, om ikke mere skremmende denne gangen [8D]
men fy fader som jeg gleder meg å få tilbake kroppen min, å heller sitte å beundre ett perfekt resultat av noe som var himmelsk godt enn å stirre på magen som hopper å spretter i alle rettninger å hindrer meg i å gjøre så enkle dagligdagse ting som vi ellers tar for gitt [8D]
ORIGINAL: vimsemams
Jeg har allerede ansvaret for ett fra før, men husker jeg tenkte i høst at " herlighet, nå blir det 2 å passe på" og jeg ble litt lettere svett av reklamene for SuperNanny på Tv2[:D][:D] Haha![:D]