Litt skeptisk nå...

Vanilja

Forelsket i forumet
I går fikk jeg jo positiv g.tester, både strimmel (2stk) og digital (1-2 uker). I morrest tok jeg en ny strimmel, og den var ikke sterkere enn i går, heller en anelse svakere.. Da blir jeg litt skeptisk.... Huff... Er det noe som bare tuller med meg? Får man positiv digital ved kjemisk? Eller er jeg virkelig gravid..!? I går var jeg knallsikkert etter 3 positive tester, men nå er jeg redd det bare er tull, siden strimmelen ikke har blitt sterkere i dag.. Ikm i morgen..

Digital kan vel bli positiv ved kjemisk, men det som er mest sannsynlig er at det er mindre fargestoff i strimmelen du tok i dag.. det var ikke så stor forskjell fra dag til dag hos meg heller, men når jeg sammenlegner bildene fra dag en og dag fire ser jeg stor forskjell. Vent et par dager før du tar en ny test ;) Jeg har hatt kjemisk en gang i vinter og da kom mensen 3 dager etter den skulle og den dagen var ikke streken synlig på test lengre.. Håper på det beste :)

Strimmeltestene er ikke helt like når de måler nivå.. så du kan godt få en sterk, en svak og en sterk.. i lengden kan man se forskjellen har jeg erfart.. Jeg har testet positiv i en uke nå.. de første var veldig svake.. Det er nesten først nå jeg virkelig ser forskjellen, men de er fortsatt ganske svake, men mye sterkere enn for en uke siden.. Skjønner at du bekymrer deg men alt er nok i orden! Husk at det tar 48-72 timer for hcg å doble seg, og at så tidlig er det snakk om lave verdier.. :)

Jeg fikk sterkere strek pnår jeg testa på kveldsurin enn ved morgenurin (samme dag) for en uke siden, det var billigtester begge to :p Fikk positiv digitalt dagen etter :-)

tusen takk for svar, å det hjelper at dere er så positive.. :D
jeg tok en ny test i 13-tiden i dag, og den var litt sterkere, så nå har jeg trua igjen. men det blir nok litt testing fremover uansett. har en digital test til, men den tankte jeg å spare til over helga hvertfall :)

Jeg har også vært redd for dette. Testet positivt på fredag, og testet hver dag siden da, men syns ikke testene ble sterkere, og var nervøs. I dag fikk jeg likevel bekreftet graviditeten hos lege. :) Det går nok bra! :)

Back
Topp