litt sjokka

.Ida.

Glad i forumet
Aprilbarna`15
ja, da var det visst min tur til å si jeg er gravid.. tror jeg da hvertfall.. jeg er 8 dager over forventet mens, og jeg tok test og den ble positiv. Men tenker for sikkerhetsskyld at jeg skal kjøpe en til i morgen.. den jeg tok er fra billigtester.no eller hva siden heter.

men nå føler jeg meg litt som et spørsmåltegn, vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre :P med mat man skal spise og ikke,når man eventuelt skal dra til lege og alt mulig egentlig..
noen råd[:)][:)]

ORIGINAL: Alexandra82

Gratulerer så mye [:D]

Første kontroll er mellom 9 og 12 uker, var det her iallefall.
Da søkes det blant annet om fødeplass og sendes inn slik at du får tilbud om ordinær ultralyd.

Man bør styre unna feks spekemat, enkelte typer sjømat. Ikke tømme/være nær katteavføring.

Hvis du leser på http://matportalen.no/Emner/Gravide så finner du mye nyttig.

Igjen, gratulerer, du har tidens mest fantastiske og bedritne tid framfor deg og det er så verdt det [:D]

Tusen takk [:D]
Så er det sånn når jeg er ca 9 uker på vei eller noe jeg bestiller time til legen? sikkert dumt spørsmål, men jeg er helt grønn på slikt :P

Tusen takk for linken.. jeg skal få tittet ordentlig igjennom :)
jeg har katt, men det er utekatt. Er det farlig å være i nærheten av katt eller er det bare avføringen
blir nok mange dumme spørsmål framover regner jeg med, hehe

Gratulerer med spiren og den flotte tiden som kjem[:D][:D] Du må starte på folat også, snakk med dei på apoteket [:)][:)][:)]

Back
Topp