litt sjalu...

rita.

Elsker forumet
Kjenner jeg er litt sjalu på de som får, evt har bestillt time til tidlig ul!

Ikke det at jeg ikke unner dere det, men kunne tenkt meg det selv også! Få det bekreftet, og få se at alt er bra, i og med at det ikke var helt planlagt, og få satt en termindato...

Jeg også. Tenker fortsatt på om jeg skal bestille, men nå er fridagen min blitt borte, så da føler jeg det blir vanskeligere uten å måtte fortelle hva jeg skal. Så blir vel å vente på å få høre hjerteslagene :)

jeg skulle gjerne bestillt, men tror ikke jeg kan ta meg råd
Og jeg fikk ikke høre hjertelyd på første kontroll sist til legen.. så får nok ikke det denne gangen heller!

Skjønner ikke helt hvorfor man trenger å bli "litt sjalu", det er jo bare å gjøre det selv :D Jeg betalte selv over 1000 kr, og det var uten henvisning fra lege. MEN jeg vet at det finnes plasser som er mye mye billigere enn det. Fortell legen din at du er engstelig for om alt er bra, så får du kanskje en henvisning. Da er det enda billigere :D Jeg gjorde det egentlig kun fordi jeg har spontanabortert og blitt gravid igjen uten å ha hatt vanlig menstruasjon og uten å ha blitt sjekka for eventuelle "rester" fra sist graviditet.

Lykke til :D

har nok prøvd ganske mye hos legen..
og det er ikke alle som kan ta seg råd til en ul ril privat..
Men det er jo ikke noe krise, det hadde jo bare vært kjekkt. Så jeg sitter ikke her å er sjalu og sur liksom :P
De som får det på henvisning, fortjener det jo, helt klart!
Og dere som kan koste på dere en (selv om det ikke er mer enn 500) så er dere heldige!
Jeg skal betale dobbel huslei + 2 lån i 3 mnd, så da blir de 500 kronene ganske avgjørende med en inntekt og en student..

skal til legen på torsdagen og skal diskutere det da.. men har søkt rundt og det jeg var på 3d forje gang tok de 400kr syns ikke det var gærli=)

Back
Topp