Litt shopping-bilder..

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Etter handleturen til Haugesund kom jeg hjem med dette:

Body str.68: Tekst: Daddy loves me
48,65kr på H&M (30%avslag på 69,50)

"Dekker hele ungen-smekke" (noe jeg kaller det) - One size
29,50 på Sparkjøp (finnes også i blått og hvitt, tror jeg det var)

Helseteppe (75x100cm) og vanntett frottelaken (90x200cm) 
(tenkte å ha i senga mi siste tia før fødsel  - i tilfelle vannavgang - og så klippe opp til å ha i barnesengene etterpå[;)])
henholdsvis 39,50 og 149,00 på SparKjøp

Forkle"kjole" - One size  (måtte fotografere både forfra og bakfra - var så søt!!)
14,85kr på H&M (70% avslag på 49,50)

En liten kjole - Ja jeg vet det er upraktisk på så små, men jeg kunne ikke dy meg.. Str 56
34,50 på KappAhl (Halv pris av rød pris:69kr (hadde kosta 119)

bomullsbukse str 56
24,50kr på KappAhl (halv pris av rød pris 49 - hadde kosta 69)

Frottésiklesmekker
2x 13,50 eller 13,90 på Sparkjøp  (ikke de billigste som finnes, kansje, men JEG synes de er verdens mest effektive!)

Handla dette her hjemme på Stord (Lindex) :

Body og bukse i str.50 (dette er vel alt jeg har i denne størrelsen, som ikke er arvet fra den bittelille storebroren hennes)
ca 20 og 30 kr (halv pris av rød pris - husker ikke nøyaktige priser, men regna iallefall på ca 50kr tilsammen [;)])

Sett med body+ bukse i str.62 
(mannen kommer til å LE når han ser lommene, og han tror nok det er eneste grunn for at jeg likte settet, men neida, var jo søtt, da, var det ikke?)
62,50kr (Halv pris av rød pris 125,50)

Så masse fint du har kjøpt - også så flink du er til å finne ting på tilbud! *imponert*

og så bare 2 rosa ting, da.. litt stolt av det også [;)][8D]

aldri vert noen stor fan av rosa, men må jo innrømme at rosa-genene mine våkna litt da jeg skjønte at det var ei lita prinsesse jeg har i magen[;)][:D]

hehe.. masse fint! herlig å få svi av noen kroner![:D]

masse fine klær der ja:)

du er veldig flink til å finne fine kær til rimelige priser..
har bare kjøpt to sett selv (nøytrale farger).. tørr ikke mer før jeg får vite sikkert hva det blir,siden jordmor som tok ul ga oss et bilde hun mente var en guttetiss,men viste seg å ikke være det.(sa min egen jormor og alle andre jeg spurte.lingnet på navlestrengen eller noe)hehe spennende!!. så vi er usikre på kjønnet. så her får sambo æren av å gjøre litt innkjøp når jeg og knøttet ligger på sykehuset..[:D]

Så mye fint du har kjøpt ! Jeg er ikke spes. glad i rosa jeg heller så kanskje det er like greit at det er en liten gutt i magen min [8D]
Det med sånn " tisselaken" på senga i tilfelle vannavgang har jeg ikke tenkt på [8|] det var jo veldig lurt !

Så mye fint Fiorellina!!![:)][:)] 
Det derre vanntette frottèlakenet var kjempelurt, tror jammen meg at jeg også skal innvistere i et slikt et![:)] Bedre føre var vettu!![:)][:)]
Selv er jeg litt rosa av meg, så jeg hadde nok gått amok dersom jeg hadde hatt en jente inni her.. hehe[8D][:)] 

Åh så fint det var...

Var på princess på salget der i går å kjøpte 3 tepper og litt laken og sånt...

er jo bare 5% av alle fødsler som starter med vannavgang, da.. de andre starter med rier[;)]

Men jeg har allerede hatt 1 fødsel som ikke gikk "etter boka" så jeg tar ingen sjanser[8D]

Oi, så mye fint[:)]

Back
Topp