Litt sent å angre...?

snart2

Forelsket i forumet
Jeg merker at jeg ikke er helt klar enda.. [X(]Det er ingen god følelse. Det er under to uker til termin og jeg tenker at han godt kan holde seg der en stund til. Med førstemann kunne jeg ikke vente nok på at han skulle komme. Men nå føler jeg at ingenting er klart. Har ikke engang pakket bagen eller funnet frem sengen.
Har sikkert med å gjøre at han ligger feil vei og jeg bare håper at det er mange dager til han kommer ut så han kan snu seg i mellomtiden.
Både gruer meg og gleder meg til tirsdag til vi skal på ultralyd og se hva som skjer.
Noen som vet hvem jeg skal snakke med der oppe for å få snudd babyen??

Denne meldingen kunne jeg også skrevet for du har akkurat de samme følelsene som jeg har!!
Jeg er i fin form og kunne vært gravid en måned til...
Jeg har heller ikke pakket bagen og ikke har jeg funnet frem de nøytrale babyklerne etter førstemann og fått vasket de..
Vi har til og med ikke kjøpt hentesett!!! Har hentedressen men trenger klær.. Har planer om å gjøre dette på onsdag..

Snakk med de som tar ultralyden om dette med snuing.. Jeg var inne og snudde på onsdag og torsdag skal jeg inn igjen og sjekke at nurket ikke har snudd seg igjen...

Bra det ikke bare er meg som er uforberedt her... Mannen min spør flere ganger om dagen om jeg er glad i den lille babyen vi skal få, og selvfølgelig er jeg det, men har så mye å tenke på og eldstemann krever sitt, så han lille i magen får all fokus når jeg har lagt meg. Da våkner han til liv og da vi har litt tid sammen. Det er veldig koselig og jeg gleder meg selvfølgelig MASSSSE til han kommer ut. Er bare så annerledes denne gangen.
Håper jeg er like heldig som deg når det gjelder snuingen. Merker det ligger som en TUNG stein i hodet mitt for tiden!

Dere er heldige som kan få snudd barnet i magen. Her på sykehuset snur de ikke babyen. Etter samtalen med jormor og fødselslegen på fredag var jeg bestemt på å gå gjennom fødselen på vanlig måte, men nå har tvilen meldt seg for fullt. Skal til jormor igjen på tirsdag og da skal jeg spørre om jeg kan ombestemme meg... Jeg er i tvil; fødsel eller keisersnitt?? Barnet beregnet de til å veie ca 3200g, men det vokser jo vanligvis hvis det er noen dager i gjen til fødselen.

Lykke til med "snuingen"

Back
Topp