Litt selvtesting i dag!

x1xCatrine2

Gift med forumet
Var innom jobb og tok urinstix og BT ettersom jeg har fått masse ødemer i de siste dagene.
BT: 171/98 (første, måtte være noe galt med bt-aparatet), 134/88 fant jeg ut at det var til slutt! (har tidligere ligget på 120/70 ca.)
2+ på protein, så jeg skal ringe jordmora i morgen og oppdatere henne. Mulig hun vil ha meg inn til sjekk tidligere enn den timen jeg har.

Det kan virke som at det er en begynnende sv.skapsforgiftning el noe[&:] Jeg har litt høyt BT og prot i urin...[:(] og fikk beskjed om å ta det helt med ro nå...Skal på Ullevål på mandag å ta UL + en masse andre prøver, men hvis hodepinen blir verre må jeg ta kontakt med en gang..Har du hodepine??

Uansett, lykke til imorgen[;)]

Håper det ikke er noe alvorlig! Lykke til!

ORIGINAL: majea

Det kan virke som at det er en begynnende sv.skapsforgiftning el noe[&:] Jeg har litt høyt BT og prot i urin...[:(] og fikk beskjed om å ta det helt med ro nå...Skal på Ullevål på mandag å ta UL + en masse andre prøver, men hvis hodepinen blir verre må jeg ta kontakt med en gang..Har du hodepine??

Uansett, lykke til imorgen[;)]

Nei, har ikke hodepine eller andre symptomer på sv.forgiftning. Men synes det er greit å få sjekka opp det ettersom jeg er såpass væskefyllt! [:)]  men det går helt sikker bra, er ikke bekymret, tar det bare litt mer med ro enn vanlig!!  Hvordan er blodtrykket ditt?

Lykke til i morgen !!!![:)]

Back
Topp