Litt sein lørdagstråd:-D

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Formen er fortsatt dårlig, men får gjort litt fordet med paracet innabords:p;) Har fått vaska bil, renska alle uteblomstene, vaska noen maskiner med klær og rydda litt. Deilig solskinssvær idag, men er ikke så mye ute når Emmeth er våken. Han kan sitte litt i husken i skyggen, da:) Nå sover han dagens andre lur og jentene hopper ute på trampolinen:D Til middag idag blir det kylling med salat, ris og bearnaise til:) til dessert blir det sjokolade mousse og vaniljesaus.

Mmm god middag:-) Vi skal også ha kylling, men nasse skal få blandaball med potet i dag.
Håper formen blir bedre utover dagen:-)

Her er vi bare rolige i dag, nasse er lagt hun også, jeg hører litt på musikk.

Jeg er ferdig med dag nummer to på første studiesamling og venter på at guttene skal hente meg :-)
Herlig vær her og!
Vi skal ut og handle, lurer fælt på hva vi skal ha... Venter på lønn som har helt annen utbetalingsdag enn dagpenger, så det ble så lenge uten penger :-o men til slutt får jeg jo mer utbetalt, så det er bare bra!! :-)
I morgen skal jeg på senvakt, så i kveld og morgen formiddag blir det å slappe av meg gutta!!! :-)

Formen er fortsatt dårlig, men får gjort litt fordet med paracet innabords:p;) Har fått vaska bil, renska alle uteblomstene, vaska noen maskiner med klær og rydda litt. Deilig solskinssvær idag, men er ikke så mye ute når Emmeth er våken. Han kan sitte litt i husken i skyggen, da:) Nå sover han dagens andre lur og jentene hopper ute på trampolinen:D Til middag idag blir det kylling med salat, ris og bearnaise til:) til dessert blir det sjokolade mousse og vaniljesaus.

Supermamma kaller man det!:D;) kjempe flink som gjør så mye oppe alt dette med forkjølelser!

Deilig middag dere skal ha :)
Og ikke minst desserten:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Vi har akkurat spist taco/wrap (eller venter på at Emira skal bli ferdig..tar jo hundre år:P)
Været er greit her, men begynte å blåse sånn, noe som jeg ikke er noe fan av :P
Ellers har det vært en roligere dag her :) trolla har lekt og kosa seg sammen, og jeg har endelig klart å starte/fortsette med brodering av julestrømpe til Liana:)

Ha en fin lørdag alle sammen :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg spør Emira om hun kan krabbe inn i stua (fra kjøkkenet) sånn at Liana følger etter, og hun kommer med:

- jeg kan ikke krabbe nå, for da får jeg så vondt i bekkenet!:rolleyes::p:D

Hahah fikk en anelse om at jeg sier det eller ryggen ofte:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Hei, og god kveld.:)

I dag våkna jeg av Jenny kl.08.20 - hurra for det! :D
Vi har vært en tur i byen på formiddagen, og ellers har vi kosa oss ute i sola. Jeg begynte med plenklipp tidligere (og jeg forbanner uteområdet vårt HVER gang), og mannen tar resten av jobben nå. Tausa vår er nylig lagt for kvelden, da hun bare har tatt en 20-minutters dubb i hele dag. Trøtt og sliten stakkars. . Håper hun sover gjennom duringa fra papsen som holder på ute.:)

Etterpå skal vi lage oss biffsnadder og spise hjemmedyrka mandelpoteter med provencekrydder. Gleder oss til den! Ellers så har jeg gått ned 4kg siden jeg la om kostholdet, og det er jeg veldig fornøyd med.:)

Jeg spør Emira om hun kan krabbe inn i stua (fra kjøkkenet) sånn at Liana følger etter, og hun kommer med:

★Sender fra pipe-gjøken★

Hahaha fantastisk svar!! :D:rolleyes::D:p

*sendt fra mobil-appen*

Her har det vært en ukoselig start på dagen.
Wael snubla og slo tanna si løs idag tidlig.
Fikk kommet oss til tannlegen og tatt bilder. Heldigvis slapp han å trekke den..med,mindre den blir blå om en stund. Er så kjipt med tennene :-(
Håper det ordner seg...
Vært å grillet pølser på stranden idag,det var hyggelig. Spesielt når det er sol og varmt :-) Ungene er nydusjet og akkurat lagt. De var utslitte hehe. Og det er jeg også ;-)

Sent from my GT-I9300

Mmm god middag:) Vi skal også ha kylling, men nasse skal få blandaball med potet i dag.
Håper formen blir bedre utover dagen:)

Her er vi bare rolige i dag, nasse er lagt hun også, jeg hører litt på musikk.

Kylling er så godt:) Hva skal dere ha til? I morgen skal jeg bake pai med skinke, brokkoli, spinat og ost:D Hva er blandaball? Formen er veldig dårlig ennå:( Synes den blir verre for hver dag som går!?

Jeg er ferdig med dag nummer to på første studiesamling og venter på at guttene skal hente meg :)
Herlig vær her og!
Vi skal ut og handle, lurer fælt på hva vi skal ha... Venter på lønn som har helt annen utbetalingsdag enn dagpenger, så det ble så lenge uten penger :-o men til slutt får jeg jo mer utbetalt, så det er bare bra!! :)
I morgen skal jeg på senvakt, så i kveld og morgen formiddag blir det å slappe av meg gutta!!! :)

Så koselig og bli henta av guttene dine<3
Har du hatt en fin dag? Er det en koselig gjeng? Herlig med avslapning sammen med familien<3<3<3

Supermamma kaller man det!:D;) kjempe flink som gjør så mye oppe alt dette med forkjølelser!

Deilig middag dere skal ha :)
Og ikke minst desserten:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe, takk;) Meeeen, det er jeg nok langt ifra;) Jaaah, det smakte veldig godt:D Gleder meg til desserten, den er ikke inntatt ennå;)

★Sender fra pipe-gjøken★
Hahaha! Herlig! :D

Vi har akkurat spist taco/wrap (eller venter på at Emira skal bli ferdig..tar jo hundre år:p)
Været er greit her, men begynte å blåse sånn, noe som jeg ikke er noe fan av :p
Ellers har det vært en roligere dag her :) trolla har lekt og kosa seg sammen, og jeg har endelig klart å starte/fortsette med brodering av julestrømpe til Liana:)

Ha en fin lørdag alle sammen :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Så flink du er:D Gleder meg til og se den når du er ferdig med den:);)
Begynt og blåse litt her også, håper det ikke blir verre enn det det er nå! Mmmmm, taco er diiiigg:D

Hahah fikk en anelse om at jeg sier det eller ryggen ofte:p

★Sender fra pipe-gjøken★

Hahaha:D Herlig;) De små får det fort med seg om det er noe;)

Hei, og god kveld.:)

I dag våkna jeg av Jenny kl.08.20 - hurra for det! :D
Vi har vært en tur i byen på formiddagen, og ellers har vi kosa oss ute i sola. Jeg begynte med plenklipp tidligere (og jeg forbanner uteområdet vårt HVER gang), og mannen tar resten av jobben nå. Tausa vår er nylig lagt for kvelden, da hun bare har tatt en 20-minutters dubb i hele dag. Trøtt og sliten stakkars. . Håper hun sover gjennom duringa fra papsen som holder på ute.:)

Etterpå skal vi lage oss biffsnadder og spise hjemmedyrka mandelpoteter med provencekrydder. Gleder oss til den! Ellers så har jeg gått ned 4kg siden jeg la om kostholdet, og det er jeg veldig fornøyd med.:)

FLINKA:D:D Er så moro når man ser at vekta går nedover;)
Det hørtes knallgodt ut:) Elsker biffsnadder:p Hørtes ut som en koselig dag:) Hahaha, kjenner til den med gressklipping, mye av vår plen er brått bakketerreng:O Trenger jeg si mer? The mans job;) hahaha;):D^^ Emmeth og Neline er lagt for kvelden de også og Mathea er hos nabojenta og leker:)

Fikk kommet oss til tannlegen og tatt bilder. Heldigvis slapp han å trekke den..med,mindre den blir blå om en stund. Er så kjipt med tennene :-(
Håper det ordner seg...
Vært å grillet pølser på stranden idag,det var hyggelig. Spesielt når det er sol og varmt :) Ungene er nydusjet og akkurat lagt. De var utslitte hehe. Og det er jeg også ;-)

Sent from my GT-I9300

Å nei!:( Og slå tenna sine er ikke bra:( Stakkars, må ha vært veldig vondt også. Krysser fingre for at tanna ikke blir blå!
Så koselig med strandtur og grilling:D Tenker unga var glade nr de skulle legge seg;):9 Og det var nok a mor også^^

Håper det ordner seg...
Vært å grillet pølser på stranden idag,det var hyggelig. Spesielt når det er sol og varmt :-) Ungene er nydusjet og akkurat lagt. De var utslitte hehe. Og det er jeg også ;-)

Sent from my GT-I9300
Trasig å høre om tanna til Wael, men det var godt at han slapp å trekke den da. Krysser fingrene for at den blir hvor den hører hjemme.:)

Back
Topp