Litt sårt for ett mammahjerte

*Meya*

Forumet er livet
Jeg vet jo at det bare er typisk jentedrama, men det var litt sårt alikevell. Var og shoppet litt med Khadija i dag, og hun nekta kjøpe noen joggebukser... Så fant hun en kjole og så sa hun at "Om jeg kjøper denne mamma, så kommer ***** til å synes jeg er fin. Hun synes jeg er stygg med bukser, mamma, jeg må ha kjole"... Hun hadde nesten tårer i øynene og da hun sa det... [&o]

Uf da[&o]
Skjønner godt at det ikke var noe godt for deg å høre det...

ORIGINAL: PlatinaBlondina

hvem kommer til å syntes det? en beundrer?[8|][:)]

Nei, ei annen jente.

ORIGINAL: KineOgMalene

Uff[:(] Er ikke sånn det skal være!!
Hvor gammel er hun?

Hun er 4,5...

Jeg skal ta det opp med barnehagen første muligheten jeg får! Men jeg vet at det er noe sånn jentedrama der oppe til tider hehe...

Uff, stakars jente! [:(]

det er så trist at det begyner så tidlig..
Eldste jenta mi har fått beskjed flere ganger med ei "venninde" at hu bare går i umoderne klær osv, tatt opp med moren men hu bare støtter datteren... har mest lyst til å nagle den jenta...

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

ORIGINAL: *Meya*

Hvor gammel er hun?

Hun er 4,5...

Jeg skal ta det opp med barnehagen første muligheten jeg får! Men jeg vet at det er noe sånn jentedrama der oppe til tider hehe...

Bare 4,5?? [:o] Trodde da hun måtte være mye eldre enn det ut fra det du skrev! [:(]

Nei, det har vi vært befriet for med hun eldste, faktisk, hun er 11, og det har aldri vært noe sånt i hennes vennekrets.

ORIGINAL: Zera

det er så trist at det begyner så tidlig..
Eldste jenta mi har fått beskjed flere ganger med ei "venninde" at hu bare går i umoderne klær osv, tatt opp med moren men hu bare støtter datteren... har mest lyst til å nagle den jenta...

Flott at noen er villige til å ødelegge barna sine[&:]

ORIGINAL: *Meya*

Hvor gammel er hun?

Hun er 4,5...

Har det nesten likt med mi jente[:)] "jeg vil ikke ha på meg joggebukse, jeg vil ha kjole!! For da kan ikke .... si at hun er fin og ikke jeg" Huff, er skikkelig vondt i hjertet, vil helst bare klemme henne[:(][:(]

Uff, ja det er alltid trist for mammahjertet å høre sånne ting.. Dumme dumme unger!

Men nysjerrig som jeg er må jeg jo spørre om du kjøpte kjolen til henne da? [:D]

ORIGINAL: Maelle

Uff, ja det er alltid trist for mammahjertet å høre sånne ting.. Dumme dumme unger!

Men nysjerrig som jeg er må jeg jo spørre om du kjøpte kjolen til henne da? [:D]

Ja, jeg gjorde det, men det var fordi den var kjempefin, og fordi hun trengte litt nye klær.

Det er ganske sykt at de starter så tidlig, ikke at de skal starte med det i det heletatt
men en 4 åring skal ikke bry seg om å se fin ut hver dag, synes det er trist.. skjønner godt det gjorde
vondt for deg!!

husker når jeg jobbet i barnehage, så var det ofte slik at ett par jenter sa at den som ville
leke med de måtte ha kjole på eller noe annet som de bestemte.. [:o]

ORIGINAL: unemoren

Uf da[&o]
Skjønner godt at det ikke var noe godt for deg å høre det...

huff, grusomt at det starter så tidlig [&o] kan skjønne det stakk i mammahjertet, ja

Back
Topp