Litt såret og sjokkert

Altså, jeg tenker at det er en venninnes plikt å ivareta den andre på godt og på vondt, også når de ikke ser det selv. Og hvis jeg i graviditetspsykose plutselig synes at Adolf, Dassen eller Anders-Behring var det perfekte navnet for min prins, så håper jeg inderlig venninna mi hadde sagt ifra selv om hun visste at jeg ville bli såret. MEN, hvis det er et navn som er innenfor rimelighetsens grenser, og ikke åpenbart vil skape problem for barnet, så ser jeg ingen grunn til å reagere sånn. Det måtte da holde med et "hm.. Ikke helt min stil, men kjekt at dere har funnet noe dere er fornøyde med"? Uansett er det viktig å huske på at du ALDRI vil kunne gjøre ALLE til lags. Det sleit jeg meg helt ut på Med min første. Er du og pappaen fornøyd, så len dere tilbake og nyt det og gi blanke f i de som ikke kan formulere seg på en voksen måte :)

Ærlighet varer lengst, og alle har sin egen mening om vi liker det eller ikke.Men det er viktig å tenke på hvordan man uttrykker sin mening, det går ann å gjøre det på¨en skånsom måte, og jeg er sikker på at hun ikke sa det med hensikt av å såre deg, men skjønner godt at du reagerer.
Kanskje du har valgt et navn som med tiden blir kjempe poppulært 

Skytten84 skrev:
Såpass!! Snakk om å være frekk!! Lyst til å fortelle navnet? Blir veldig spent på hva det er nå:P!

Ja det kan jeg vettu, navnet er Matheo.

Søtnos* skrev:

Skytten84 skrev:
Såpass!! Snakk om å være frekk!! Lyst til å fortelle navnet? Blir veldig spent på hva det er nå:P!

HÆÆÆÆ? Reagerte hun på Matheo???? Ble litt overrasket... Hadde sett for meg at det var et kjempe sjeldent navn.
JEG syns Matheo er nydelig. Har stått på listen min også, men vi fant et annet som vi går for hvis det blir gutt. Jeg har faktisk Mathea på jentenavnlista også, hehe. Så jeg syns ikke det er noe rart med navnet dere har valgt.

Utrolig frekt! Forstår godt at du reagerte ja!
Det er ikke "normalt" å spytte ut en slik kommentar...

Ei av mine bestevenninner har valgt et navn til gutten sin som jeg absolutt ikke synes er av de fineste og heller ikke et navn jeg kunne valgt, MEN smaken er som baken, den er delt! Og jeg har alltid sagt at jeg synes navnet passer til familien, storesøsteren osv. og at det er veldig fin at hun kaller opp etter familiemedlemmer.

Det handler om respekt og det er ikke alltid passelig å hyle ut meningene sine her og der! 

Søtnos* skrev:

Skytten84 skrev:

Matheo er jo et fint navn :)

Jeg syns det er kjempe fint

Enkelte ting kan en holde for seg selv samme hvor mye venninner en er! 

Synes det er tragisk at noen kan være så stygge å si at navnet er stygt som en tenker å bruke. Jeg hadde blitt såra:(

Føler med deg, for jeg har verdens verste veninne som ikke klarte å bli glad på mine vegne når jeg ble gravid denne gang. *spy* Kunne faktisk bare holdt det for seg selv!

Engel skrev:
Enkelte ting kan en holde for seg selv samme hvor mye venninner en er! 

Synes det er tragisk at noen kan være så stygge å si at navnet er stygt som en tenker å bruke. Jeg hadde blitt såra:(

Føler med deg, for jeg har verdens verste veninne som ikke klarte å bli glad på mine vegne når jeg ble gravid denne gang. *spy* Kunne faktisk bare holdt det for seg selv!

Tenk å ikke kunne glede seg på andre sine vegne... Jeg tenker at det er godt vi er forskjellig

Back
Topp