Litt rosa på papiret

Nutteputt♥️

Forumet er livet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
♡Julekulene 2021♡
Fikk litt rosa på papiret da jeg var på do isted. Vi skulle ut på farta så jeg får ikke sjekka hvordan det ligger an..
Er 5+4. har mye murringer i dag. Fått en følelse av at dette går dårlig.. :(
 
Så skremmende det må ha vært for deg ❤ Sender deg en stor klem, jeg velger å ha tro på at det er uskyldig og at du blir å følge oss helt til desember ❤
 
Trenger ikke være noe skummelt, håper dette går bra :) hvordan føler du deg nå? <3
Jeg føler meg plutselig helt utmatta.. Fortsatt bare brun/rosa. Sånn svakt.. heldigvis ingenting friskt blod.
 
Det er en så ekkel og vond følelse! Håper det bare er en uskyldig blødning og att går bra! ❤️
 
Så skremmende det må ha vært for deg ❤ Sender deg en stor klem, jeg velger å ha tro på at det er uskyldig og at du blir å følge oss helt til desember ❤
Det er en så ekkel og vond følelse! Håper det bare er en uskyldig blødning og att går bra! ❤️
Takk ❤️ Det stikker og gjør vondt. Tør nesten ikke å reise meg opp, for kjennes ut som at det da bare kan renne ut. Teite tanker, jeg vet..

Skal på kurs klokka 19. er så trøtt at jeg holder på å sovne her jeg sitter :hungover: «ja, du høres jo iallfall gravid ut, dette går nok bra», sa min mor som blødde litt de første ukene med min søster.
 
Takk ❤️ Det stikker og gjør vondt. Tør nesten ikke å reise meg opp, for kjennes ut som at det da bare kan renne ut. Teite tanker, jeg vet..

Skal på kurs klokka 19. er så trøtt at jeg holder på å sovne her jeg sitter :hungover: «ja, du høres jo iallfall gravid ut, dette går nok bra», sa min mor som blødde litt de første ukene med min søster.

jeg blødde litt for 2 uker siden ca (skrev et innlegg om det) tror jeg :) .. men det gikk bra, sett bankende hjerte etter det
 
Neei, så kjedelig å høre! ☹️ Satser på det er helt ufarlig! Forstår at du bekymrer deg, men får krysse alt for at det bare en en bitteliten blødning uten grunn ☺️sender gode tanker ❤️
 
Sender deg mange gode tanker og håper det bare er forbigående ♥️
 
Jeg blødde litt i uke 5-6 da jeg var gravid med førstemann, han er 11 nå. Husker følelsen, det er ikke noe allright, men det trenger ikke bety at noe er galt. Krysser fingrene for deg, og sender varme klemmer. :Heartred
 
Jeg var i samme situasjon for noen år siden. Helt likt. Og det gikk bra! Krysser fingrene for deg.
 
jeg blødde litt for 2 uker siden ca (skrev et innlegg om det) tror jeg :) .. men det gikk bra, sett bankende hjerte etter det
Neei, så kjedelig å høre! ☹️ Satser på det er helt ufarlig! Forstår at du bekymrer deg, men får krysse alt for at det bare en en bitteliten blødning uten grunn ☺️sender gode tanker ❤️
Sender deg mange gode tanker og håper det bare er forbigående ♥️
Jeg blødde litt i uke 5-6 da jeg var gravid med førstemann, han er 11 nå. Husker følelsen, det er ikke noe allright, men det trenger ikke bety at noe er galt. Krysser fingrene for deg, og sender varme klemmer. :Heartred
Jeg var i samme situasjon for noen år siden. Helt likt. Og det gikk bra! Krysser fingrene for deg.

Ååh, dere er fine å ha! Takk!! ❤️ :sad010
Det er blitt litt mindre nå. Vet jo at slimhinner kan blø nå og da, men det blir jo skummelt når man er gravid.
Hvis det ikke kommer noe mer, så tenker jeg at det går greit. Kommer det tilbake, så må jeg be om en sjekk..
Godt å høre at det er gått bra med dere! Jeg har ikke hatt blødning what so ever i mine to tidligere svangerskap, også er jeg jo 37 og har litt ekstra bekymringer rundt det, så da blir man ekstra nervøs..

TAKK!!! ❤️
 
Ingen erfaring, men tenker så sant det ikkje blør friskt så er nok alt fint ❤️
Håper det gir seg snart så du får senka skuldrene :love2
 
Ååh, dere er fine å ha! Takk!! ❤️ :sad010
Det er blitt litt mindre nå. Vet jo at slimhinner kan blø nå og da, men det blir jo skummelt når man er gravid.
Hvis det ikke kommer noe mer, så tenker jeg at det går greit. Kommer det tilbake, så må jeg be om en sjekk..
Godt å høre at det er gått bra med dere! Jeg har ikke hatt blødning what so ever i mine to tidligere svangerskap, også er jeg jo 37 og har litt ekstra bekymringer rundt det, så da blir man ekstra nervøs..

TAKK!!! ❤️
Forstår at du blir redd, men mange som blør/ spotter litt uten at det er farlig.
Har selv hatt mye murring denne gangen og er litt bekymret, litt eldre selv så viktig at det går bra denne gangen..
 
Blødde masse (også nokså kraftig med murringer) med første mann og det gikk veldig bra:) Fikk beskjed om småblødninger ikke trenger være negativt så lenge det ikke øker på og kommer smerter. Er visst veldig vanlig. Håper det går bra.
 
Jeg små blødde de 3 første mnd med første mann. Han er blitt en fin gutt på 12 år no:Heartred
 
Jeg blir helt rørt av dere, jeg! Så glad for at jeg har dere nå! ❤️
Edit: er litt spotting fremdeles, men ingen økning i de smerter som allerede er, annet enn at jeg har hatt litt mer vondt i korsrygg og lillemage de siste to/tre dager og de stikninger som har vært i dag.

Da håper jeg på at det ikke kommer noe mer i morgen .
 
Fulgt denne tråden tett hele kvelden da jeg sitter i samme båt. Håper det går deg godt :Heartred
 
Jeg blir helt rørt av dere, jeg! Så glad for at jeg har dere nå! ❤️
Edit: er litt spotting fremdeles, men ingen økning i de smerter som allerede er, annet enn at jeg har hatt litt mer vondt i korsrygg og lillemage de siste to/tre dager og de stikninger som har vært i dag.

Da håper jeg på at det ikke kommer noe mer i morgen .

Sittet og lest alt her <3 trenger så absolutt ikke være noe men jeg skjønner godt du blir stresset
Vi har visst lett blødende slimhinner så tidlig så kan være så mangt :)
Sender en klem og tror dette går fint :)
 
Mange klemmer! Håper det er helt uskyldig
 
Back
Topp