Litt romantikk?!!

MyFairytale <3

Glad i forumet
Hehe.. Hva var det som gjorde at du falt for han du nå skal ha barn med?
Er det en romantisk historie bak?
Ble du sjekket opp, eller var det du som tok første steget??

Oi, det som gjorde at jeg falt for ham.. Det tror jeg må være at han var så utrolig omtenksom, snill og søt.
Han viste meg en ny verden. På den tiden var jeg deprimert og slet endel sånn sett, han ga meg noe å leve for :)
Det er 5 år siden.

Oi, det som gjorde at jeg falt for ham.. Det tror jeg må være at han var så utrolig omtenksom, snill og søt.
Han viste meg en ny verden. På den tiden var jeg deprimert og slet endel sånn sett, han ga meg noe å leve for :)
Det er 5 år siden.

Samme her. Var ferdig med kjærester etter å bare ha tatt de som var interessert i meg. Bra selvtillit ja..
Så fant jeg han og fant ut at han skulle jeg ha,for han var så snill og omtenksom mot alle. Tenkte at nå fortjener jeg søren meg en sånn! Så da satte jeg agn på alle kroker og ga meg ikke før han var fanga! ;)

Jeg for min del møtte min kjære på fest da jeg hadde med meg en kjekkas fra Sverige som jeg hadde møtt på Gran Canaria.. Han hadde kommet til Norge for å bo hos meg ei helg! (Så kjekk, snill og SVENSK!!) Hehe.. Men han derre andre tullingen på den festen var så spennende.. det var noe med blikket hans.. Vi fikk en slik rar kontakt.. (Jeg visste litt hvem han var fra før, han er musiker og lokalkjent her på Toten =P ) Men jeg hadde jo han derre svensken jeg, =) Men da helga var over, reiste jo svensken hjem..:eek: Og etterhvert begynte samboern å ta kontakt =) Jeg er egentlig veldig tilbakeholden og skeptisk til slike følelsesgreier.. så jeg brukte laaang tid på å finne ut hva jeg egentlig ville.. Men en kveld han var på besøk hos meg til langt på natt, sa han at han hadde noe til meg.. rett før han skulle reise.. han lurte på om han kunne låne pc'n min litt! Der la han inn en fil og sa at jeg ikke fikk høre på den før han hadde reist! (Jeg hadde nok mer eller mindre bestemt meg før dette, men nå smeltet hjertet mitt <3 ) Han hadde spilt inn sin egen verson av Fields of gold av Sting til meg.. Hvor han selv hadde spilt, sunget og kora! =) Sååå fin!! Den går fortsatt ofte her i huset =)

Jeg ble kjente med mannen min på nette faktisk, han bodde i ski og jeg i harstad så det tok sin tid før vi fikk møttes pga avstanden og at han var i militæret da vi ble kjent (februar) og jeg hadde en sønn som da bare var 7 mnd. Så da han endelig fikk til å komme opp på besøk starten av mai bar han eij helg og jeg bare viste at han var den rette for meg da. Snilleste og søteste jeg noen gang hadde møtt og det at sønnen min like han så godt hadde og myye og si :) 2 uker etter på kom han opp igjenn å da ble vi kjærester <3 august 2010 fløttet vi sammen, april 2011 fikk vi vår fødte gutt ilag og feb 2012 giftet vi åss <3 alt har gått kjempe fort men når du vet så vet du ;)

Vi møttes da vi var studenter. Jeg skulle være singel, hadde nettopp kommet meg ut av et langt og sjalusifullt forhold. Jeg flytta til en fremmed by for å studere og starta i ny deltidsjobb. Der var det en trivelig kar som skulle gi meg opplæring. Vi connecta kjapt og var fra samme landsdel. Det var lite folk, så vi fikk hele vakta til å prate. Han inviterte meg med på fest den samme kvelden. Det endte faktisk med et "one-night-stand" (min første og eneste). Jeg innbilte meg lenge at jeg ikke var interessert i denne tullingen som gikk på byen med allværsjakke og reklameskjorter. Han gikk også med to forskjellige sokker til tider, husker jeg. (Jeg er gjennomsyra byjente og var opptatt av hvordan jeg kledde meg, så dette appelerte ikke akkurat til meg!) Men jeg merka at jeg leita etter han hver gang jeg var på byen og hver gang vi møttes så kunne vi prate sammen i flere timer og glemme alt rundt oss. Han sjarmerte meg fullstendig i senk med humor, en omtenksomhet jeg ikke hadde sett makan til hos en gutt før og en enorm positivitet til livet. Plutselig ble hva han gikk i ikke så viktig lengre... (Skal sies at han kler seg ganske respektabelt nå etter 5 år med meg :)) Vi flytta sammen ganske kjapt i studiebyen vår, og etter endte studier flytta vi hjem til vår landsdel sammen :)

Kjenner jeg nesten blir litt rørt av dette jeg :)

Litt romantisk komedie for oss.
Vi datet litt etter vi møttes på englandsbåten for 5-6 år siden. Vi fant ut at vi fungerte bedre som venner, så vi holdt et fint vennskap. Han var den jeg kunne snakke om alt til og den jeg vendte meg til om jeg trengte noen litt ukvinnelige synspunkter. Vi fikk ofte høre at vi burde bli sammen, men da reagerte vi litt som Simba og Nala "æsj han er jo vennen min! det ville blitt for rart". Han hadde dame en periode også, uten at det gjorde meg noe som helst.

Vi begynte å henge mer og mer sammen og til slutt så andre (til og med familiene våre) på oss som et par. Vi var fortsatt sta og mente at selv om var sammen så og si hver eneste dag, så var vi IKKE mer enn venner.

Meeen så skjedde det noe som fikk meg til å endre syn. Han fant seg ei jente på nettet som han beskrev som drømmedama. han var skikkelig ivrig og viste meg bilder. Han satt å chattet med denne jenta hver kveld. Han merket at jeg ble sjalu så han sa tydelig fra at vi var jo ikke annet enn venner!
Nei vel? hevn!
Så jeg lagde meg profiler på sukker og møteplassen og flørtet i hytt og pine mens han satt like ved. Jeg gikk også en del ut på byen på den tide.
Jeg merket at han ble stille og innesluttet hver gang jeg nevnte noe om "guttene mine"

Så gikk det rundt en mnd før han spurte pent om vi kunne bli mere enn venner (han var skikkelig søt og nervøs stakkar). Jeg bestemte meg for å gi han en sjanse. Det gikk over all forventning!

Det går ikke en dag uten at jeg tenker på hvor heldig jeg har vært *klump i halsen* :love017

Vi møttes første gangen på fest, men da torte vi ikke å snakke sammen, men fikk tak i nr hannes og vi skreiv maaasse sammen,så var jeg sjafør for 2 stk og møtte han igjen, og da var det gjort, han kom på besøk dagen etter og siden har vi vært sammen :) var kjærlighet ved første blikk :)

Møtte min på nett,hadde felles venner.Han skulle bare være en fling og var totalt motsatt på alle måter av menn jeg hadde vært med før ;) Lille tynne spjæla med reggis ble med marshalla xl hjem og vips var vi kjærester gikk utrolig fort :)

Jeg var sammen med en anna når jeg møtte min samboer og far til unga. Jeg skulle selge bilen min, han skulle komme å se på den. Når han var ferdig med å se på bilen, sto vi å pratet sammen en god del. Når vi reiste, fikk jeg mld av han bare 5min senere: Hadde du ikke vært opptatt, skulle jeg ha prøvd meg på deg :P Så svarte jeg: Du kan jo alltids prøve...hehe. Bare noen uker senere, og et brudd med daværende kjæreste (som og egentlig var en stor drittsekk) så ble vi sammen, samboere og foreldre til vårt første barn bare på litt over 1år. Nå har vi vært sammen i 7år :)

Jeg fant min på et nett-datingsted faktisk.. :P Han var liksom litt "tøff", bildet av han var tatt på fjelltur og et annet bilde hadde han verneutstyret til motorsaga på seg.. Var ikke sånn sinnsykt pen, men litt barsk.. Ble til at vi sendte meldinger og snakka sammen i 3-4 mnd før jeg turte å invitere ham på besøk, og da syns jeg heller ikke han var så pen, men det var noe med han som gjorde at jeg ikke klarte å slutte å tenke på han.. så da han dro spekulerte jeg hardt på om jeg skulle kutte kontakten eller sende meldinger, og det holdt vel ca to timer før jeg var helt nødt til å sende en melding :P og så kom han på besøk jevnlig i to måneder før vi fant ut at jo, det var oss det skulle bli :) ble kjærester på påsketur til mitt hjemsted (familien var bortreist). Nå er han selvfølgelig verdens fineste, beste, kjekkeste osv :)

Kort historie; jeg skulle bare ha en sengekompis..etter fire mnd måtte vi innse at vi hadde følelser for hverandre. :p

Sent from my HTC One V using BV Forum

Jeg og min samboer har vært i samme vennekrets siden ungdomskolen og alltid visst hvem hverandre var men bare som venner, i 2004 ble det plutselig til at vi flørtet litt på fester og en kveld danset vi sammen til en rolig låt vi begynte å kline til.. Etter det hang vi med hverandre hele tiden og ble etterhvert kjærester og samboere.. Helt til 2006.. Da var det festival med tivoli på hjemstedet vårt og med på tivoliet var det en kjekk svenske jeg falt pladask for ! Forholdet mellom meg og nåværende samboer tok slutt (det var vel ikke bra på det tidspunktet uansett men), jeg ble etterhvert sammen med tivoligutten og etter 5 år og 2 barn sammen tar også dette slutt .. Jeg og barna flytter og noen mnd senere møter jeg min eks (nåværende samboer) ute og vi begynner å snakke. Dette varer utover hele natten og kontakten opptas igjen :) Etter noen mnd blir vi sammen igjen og mer forelsket enn noengang :) Nå snart 2 år etterpå har vi kjøpt hus sammen og venter vårt første barn sammen :) Innviklet historie, men stort gjort av han :)

Vel vi har alltid visst hvem den andre er.. Vi lå faktisk sammen på føden da vi ble født;) brødrene vare var venner i barndommen, men det husker jeg ikke så mye av, for vi flyttet bort da jeg var 7 år. Jeg homdt kontakten med noen venninner så han har alltid vært i omgangskretsen derres, men jeg kjente an ikke no særlig. Når jeg var 16 så fikk vi mange felles venner og han havnet i fest gjengen som jeg og var en del av:p og vi ble mer og mer kjent, på den tiden var han bare hjemme annenhver helg, da han bodde på østlandet ( jeg på vest) men på høsten 2004 flyttet han hjem og vi fant sammen ganske fort, han er verdens snilleste, samtidig som han kan minne litt om en "badboy" en badboy med et godt hjerte;) han er helt fantastisk og jeg er så utrolig glad for at han har valgt meg:)

Back
Topp