Litt redd...

tingeling1

Forumet er livet
Jeg går rundt og er litt redd hele tiden jeg, for å miste barnet jeg bærer på.... Er jo bare 5 uker på vei, og mye kan jo skje. Det sies jo at det er sikrere etter 12.uke, men jeg syns dagene går så saaaaakte.... Kjedelig å gå rundt å tenke sånn når jeg egentlig bør være glad. Tør liksom ikke helt å glede meg enda.... Er det andre som har det sånn?

Tenk positivt, men ha det i bakhodet at det er noe som kan gå galt.
Vær nøye med hva du begir det ut på nu i den første tia,
mener ikke at du skal være overforsiktig, men vær klar over at noen ting skal vi bare ikke gjøre for å skåne våre ufødde barn.

Hei...gratulerer med spiren i magen[:D]
Er også 5 uker på vei...
Har ikke tenkt så mye på at jeg kan miste, men det er jo en sjanse for at det kan skje
*bank i bordet*
men har ikke helt skjønt det helt, at jeg faktisk er gravid[&:]

Jeg skjønner på en prikk hva du mener![:o] Jeg har det også sånn, men jeg prøver å tenke positivt, og prater med den lille spiren. Da forteller jeg at mamma og pappa allerede har blitt veldig glad i ham/henne, og at hun bare har å klore seg fast![:D][;)][:D][;)]
Jeg skal på ultralyd i dag for å få vite hvor langt jeg er på vei. Jeg trodde det var 8-9 uker, men gynekologen syntes ikke det så ut sånn forrige gang jeg var på ultralyd. Så idag blir en spennende dag!![:D]

Back
Topp