litt redd

hadde jeg vært sammen med barne faren hadde ikke det blitt det. han påstod han ikke klarte og si det. han er litt tett i pappen... hehe

Det er jo litt vanskelig , da [;)] Vi er jo prøvere fortsatt så kanskje jeg får "omvendt" min kjære før det skjer noe [:D]

ja. kanskje det. da har du jo "god" tid da. hehe

Ja, jeg har jo det [:D] Men skulle jo helst hatt veldig dårlig tid- hvis du skjønner hva jeg mener [;)]

godt at det ikke var noe farlig[:)] lykke til videre med svangerskapet[;)]

Så flott!!! Ikke at du har fått urinveisinfeksjon altså, men at alt annet sto bra til.. Da slapp du å gå å lure mer...

Hei. Så bra at det "bare" var en urinveisinfeksjon da! Synd at du har møtt på sånne "grinete" jordmødre, men heldigvis er det ikke mange av dem! Ønsker deg lykke til videre![;)]

Fint du hadde d bra!!![:)] Va litt bekymret, vet du! Og d blir en liten datter. TIDITITTIDII WOOOO!!![:D] Kjempe greier,kjempe greier, som
svigermora bruker å si.
Masse lykke til!![:)]

ho sa jeg ser ikke noen pung her, så jeg regner med det blir jente, men får ikke lov og tippe heller... men jeg er gangske sikker... så det kan fortsatt komme en gutt... hehe... jeg ble redd når det jeg får høre i tlf er kom hit med en gang. men bedre en gang for mye enn en gang for lite som det heter. hehe

Det var godt å høre at deg gikk bra. Og så koselig at det er en liten prinnsesse inni magen. Du har valgt et veldig fint navn[:D]

Så flott at alt står bra til med prinsessen[:D] Kjempeflott navn.

Back
Topp