litt redd

mamma_86

Elsker forumet
lurer på om noen kanh svare meg på en ting her! Sliomproppen min gikk i uke 26. idag så det ut som jeg har hatt noen dråper blod i undertøyet. jeg er skikkelig løs i magen. og har utrolig vondt nedentil. noen som har noe forslag??? jeg tørr ikke ringe jordmora, redd for hva ho kommer til og si.... [:(][:(][:(][:(]

Ring jordmora eller legen!!!!!!!!!

Det er bedre å ringe jordmora å spørre enn å stresse seg selv. De pleier å være veldig flinke til å støtte og berolige. Enten finner hun ut av det, eller så sender hun deg videre for sjekk.. Ikke gå å gru deg for noe som kanskje kan fikses lett...

Lykke til.

Ring jordmora ja, Det går nok heilt fint skal du sjå[:)] men best å vera sikker. Lykke til [:)]

har snakket med jordmora nå. ble sendt rett inn på sykehuset til sjekk....

håper det går bra med deg og magen[;)] lykke til undersøkelsen[;)]

håper det går bra! [:)]

Bra at du ble tatt på alvor!! Håper det gikk fint [:D]

Hei
Du må absolutt ta kontakt med jordmor med en gang. Ikke bare for din egen del men også for barnet du bærer. Jeg slet veldig masse med blødninger og måtte inn og ut av fødeavdelingen. Det jeg fikk beskjed om var at med en gang jeg fikk litt vondt eller merka at det ble mer blod måtte jeg ta kontakt. Ta kontakt slik at du får svar på hva det er. Hold oss oppdatert. Lykke til. Alt vil ordne seg

da var jeg ferdig. var bare urinveisinfeksjon. så ikke noe farlig. måtte ta ny ultralyd og da fikk jeg vite at det garantert var en liten jente der på 940gram!!!!

Så godt å høre!!!!!

Masse lykke til med resten av svangerskapet!!!!

Så bra!! Visste du ikke kjønnet fra før?

nei det gjorde jeg ikke. for ho jeg hadde da var skikkelig grinete så jeg turte ikke spørre da...

SÅ FLOTT!!!! har du tenkt på jentenavn då? [:)]

Da var det jo "hell i uhell" [:D] Lykke til videre [:D]

ja. ho skal hete linnea...

så koslig at du får en liten jente da [:)]
det var bra at det ikke var noe farlig som var galt med deg da [:)]
men lykketil vidre [:)]

Nydelig navn [:D] Jeg syns også det er kjempefint, men samboeren er ikke helt enig!!

Hei, Lillejenta!! Går det bra med dere?

Back
Topp