Litt Redd....

Dorothy_1

Gift med forumet
Jeg og samboeren min har brukt og kjøpe Coop pølser, Og da vi var litt tidligere og handlet stod det en lapp der, Om at akkurat di pølsene er trekt tilbake på grunn av Lysteria funn....
Hun ene kassadama I butikken sah at det var såpass nylig oppdaget at di Ikkje visste noe om hvilket nummer som hadde fått det enda og sånn....
Jeg leste om det og det står at dersom man er Gravid og får det kan babyen bli alvorlig syk... Jeg har skreket som en unge... Og samboeren min har ringt både sykehuset og leger også har vi ringt diverse andre folk også.... Legen sah at vi måtte ta kontakt med legen min når det åpnet for og få tatt en blodprøve, Bare for min egen skyld.... Men han ringte til Gynekologen og sah at siden vi Ikkje hadde blitt syk, Skulle vi nok bare slappe av..... Grøss har vært skikkelig redd.... Håper at Ikkje fødselen starter på grunn av det....
Tror dere også at hadde vært syk dersom det skulle ha vært Noe... ????

Hva slags pølser er det? Er de merket med coop? Røkte pølser?

ORIGINAL: rosenjenta

Hva slags pølser er det? Er de merket med coop? Røkte pølser?

Jah det er av merket COOP, Det var sånner pakker med 3 pølsepakker I Ett...

Hvor lenge siden dere spiste dem?

jeg syns det er så skremmende med alt dette matstyret som har vært i det siste!!!! blir skeptisk til norsk mat som jeg hele tiden har følt trygghet til... men men

håper det går bra med deg Dorothy_1

ORIGINAL: Monicus

Hvor lenge siden dere spiste dem?

Det er vel ca et par Uker Siden...

Back
Topp