Litt redd...

vwpuz

Glad i forumet
På torsdag ble testene endelig positive! Etter 2 sekunder! Har tatt 4 tester på 2 dager for å være sikker og alle har blitt positive! ;) Er så lykkelig om dagen :) Skal til legen på mandag å få dette bekreftet.
Jeg har fortalt dette til noen i familien min og noen sier "Ja får håpe den klamrer seg fast". Da begynner jeg å tenke... Men det er kanskje ikke så unormalt å bekymre seg? Når vi endelig har klart det etter snart 2 år, så er det vel vanlig å bli livredd for å miste det. Jeg har sånne rare stikninger og murringer hele tia. Kjennes ut som mensen skal komme hvert øyeblikk, men jeg tror nok ikke det da. Er vel bare livmora som strekker seg osv. Men er det vanlig å kjenne det allerede i 5. uke ?

Jeg er bare 3+6 og jeg har masse menssmerter i både korsrygg og livmor. Så det er bare normalt[:)]
Grattis med pos test[:D]

gratulerer[:D][:D]

jeg har akkurat de samme symptomene, og jeg er 4+1 i dag[:)]

takk det fikk meg til å roe meg ned litt. :) Jeg har humørsvingniner deluxe nå også kjenner jeg. Griner av ingenting liksom... samboern min bare ler litt av det da.
Har dere vært hos legen enda?

Gratulerer så kjempemasse med spiren[:D][:D][:D]

Gratulerer kjempemasse med spiren [;)]. Di mens-verkene er helt normale [;)].

jeg har jo vært gravid før, men det er så lenge siden nå, så har nesten glemt åssen det er.. hehe. Fikk ei jente i 2002 ;) Gleder meg til å fortelle at hun skal bli storesøster :)

Gratulerer så mye med spiren [:)][:)]

Har også slike vondter, var reddd ibegynnelsen jeg og, men er helt normalt å ha det sån [:)]

jeg husker absolutt ikke hvordan det kjentes ut i begynnelsen da jeg gikk gravid første gang, men da jeg hadde en sa hadde jeg veldig vondt i korsryggen. Har samme mensmurringene nå og er 3+5. Liker det ikke selv om det sikkert skal være sånn. Er livredd for å miste igjen.

ORIGINAL: ubeleilig

jeg husker absolutt ikke hvordan det kjentes ut i begynnelsen da jeg gikk gravid første gang, men da jeg hadde en sa hadde jeg veldig vondt i korsryggen. Har samme mensmurringene nå og er 3+5. Liker det ikke selv om det sikkert skal være sånn. Er livredd for å miste igjen.

Huff....liker ikke det du sier....for jjeg har driiiiit vondt i korsryggen idag og kraftige menssmerter[:(][:(][:(][:(]
Hvor lenge etter smertene begynte du å blø?

Jeg hadde masse vondt i korsryggen, magen, lysken og hoftene helt til tirsdag.Så helt normalt å ha det i begynnelsen.

Prøv å ikke bekymre deg.
Jeg leste et sted: " Er du smart, så fyller du livmoren med kjærlighet"
Så det prøver jeg på da. Hihi [;)]
Også leser jeg svært få miste-historier. Ikke for å være respektløs ovenfor de som har mistet, men må prøve å bare tenke positive tanker [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Håperogventer

Jeg hadde masse vondt i korsryggen, magen, lysken og hoftene helt til tirsdag.Så helt normalt å ha det i begynnelsen.

Prøv å ikke bekymre deg.
Jeg leste et sted: " Er du smart, så fyller du livmoren med kjærlighet"
Så det prøver jeg på da. Hihi [;)]
Også leser jeg svært få miste-historier. Ikke for å være respektløs ovenfor de som har mistet, men må prøve å bare tenke positive tanker [:D][:D][:D]

Smart du[:)] Burde egentlig ikke lese alt dette, for blir jo super bekymra! Har bare så sinnsykt vondt i korsryggen idag at jeg blir litt redd[&:] Men skal legge den tanken vekk fra meg[;)]

Back
Topp