Litt redd :S

.¤.mie.¤.

Gift med forumet
Idag da jeg kasta opp, kasta jeg opp blod [&:] Først kom det blank syre, og
plutselig endel blod. Var garantert blod, var samme fargen og kjente det..
Blodet var mellomrødt.

Lurer på om det er flere som har gjor det? Og hva kan det være?[&o]

Har selv kommet frem til at det kan være syren som gjør at slimhinnene blør, men er ikke sikker [&o]

Så ekkelt. Jeg har ikke vært borti det før, men jeg ville nok tatt en tlf til legevakta..

hvis du har kastet opp masse i dag, så er det bare syre og da kan det gjerne komme litt blod i det..

det kan være hvis du ikke har noe annet enn syre igjen i magen og har kasta opp mye ja. Jeg gjorde det en gang på sykehuset da jeg var kjempedårlig men det blodet var gammelrødt/brunt da.. Ville ringt legen jeg.

Huffda, hørtes ikke godt ut.

Jeg hadde spysyken 2 ganger i mitt forrige svangerskap, og spydde i flere dager før fødsel.
Jeg var helt uttørket da fødsel startet, og siden jeg ikke klarte å få i meg noe fikk jeg intravenøst med en gang jeg kom på sykehuset.
Da hadde jeg spydd i flere dager og hadde ingenting i magen...men det kom aldri blod!!

For meg høres det ikke helt normalt ut, så tror du skal kontakte lege.
Men for all del, jeg kan ta helt feil.

Uansett lykke til, håper virkelig det er normalt [:)]
Det er jo bare å ta en tlf til legevakten og høre hva de har å si.

Aner ikke, desverre.. Men er bedre å ringe legen en gang for mye[:)] God bedring vennen... nå må du snart bli frisk[:)]

ORIGINAL: Julia09

Aner ikke, desverre.. Men er bedre å ringe legen en gang for mye[:)] God bedring vennen... nå må du snart bli frisk[:)]

Hvis man kaster opp kraftig kan blodårer i halsen gå med. Så lenge det er rødt, er det gjerne fra halsen.
Ved skikkelig fyllekule og mye dårlig form dagen etter har jeg klart å kaste opp blod. Så om man kaster opp og kaster opp kraftig er ikke det uvanlig... eller farlig egentlig. Håper det bare er det[:)]

Back
Topp