Litt redd#oppdatert#

Growgirl

Glad i forumet
Var på UL på tirsdag og så et bankende hjerte. Men i dag kom det blod,slim og crinone rester. Startet med at magen virket oppblåst, øm og støl. Har ikke kommet mer, men er fortsatt øm, støl, murrer, mensensmerter og luftsmerter. Nå er jeg redd for at det vil hå galt. ---------------------------- Begynte å blø maler i dag. Og det kom en klump i do. Ble livredd og fikk noen venninner til å komme å sjekke. Gynekologen min fikser en UL før dette skjedde. Grublet og tenkte at det kanskje var tvillingene som gikk ut. For han så en tyding på det på tirsdag nå vi så hjertet. Kom på sykehuset og de så ingen fostersekk. Så da er det over for oss.

Growgirl skrev:
Var på UL på tirsdag og så et bankende hjerte. Men i dag kom det blod,slim og crinone rester. Startet med at magen virket oppblåst, øm og støl. Har ikke kommet mer, men er fortsatt øm, støl, murrer, mensensmerter og luftsmerter. Nå er jeg redd for at det vil hå galt.

jeg aner ikke.. krysser fingrene for at alt er bra, men er du bekymret, ring legen og hør. det ville jeg gjort..

Håper virkelig at går bra for deg, du har vært gjennom så mye...:-/ Hvis det ikke gir seg ville jeg fått ny ul...det får du sikkert..

Blod slim greiene var bare et dobesøk og stoppet, men uggen i magen enda. Fått UL på mandag. Men er lenge til

Det første som slo meg var: Det er ikke pga. UL da? 
Får håpe det er noe ufarlig ;) 

Skjønner du bekymrer deg, men så lenge du ikke blør masse så tror jeg det ikke er noe farlig! Krysser fingre format det går bra:)

Ul var tirsdag. Er ikke det lenge siden. Fet var litt sårt oppi der når han snurret på pinnen inni der. Vi får håpe det er fet. Er på do å sjekker hele tiden. Slitsomt

Bra at det har stoppet, det lover nok godt! Man kan få litt blødninger i slimhinnene av Crinone, forhåpentligvis var det bare det!

Kom litt i sta også. Er litt hver gang jeg tørker meg. Er skikkelig rar i magen også.

Skjønner at dette ikke er noe morsomt...

Krysser fingrene for at det er helt ufarlig og alt går bra emoticon

lykke til ...krysser fingrene for deg..

Krysser alt jeg har for deg! Du vet jo ikke hvem jeg er med dette nicket, men jeg kjenner deg fra Assistert Befruktning, så jeg heier litt ekstra på deg siden jeg kjenner veien du har gått for å komme hit!

Søt du. :-) har tatt noe smertestillende og ligger. Har ikke kjent noe mer blod, men er redd for å gå på do.

Hat oppdatert. Sier takk for meg

Så urolig synd å høre! Håper du har noen til å ta godt vare på deg i denne tiden. Håper virkelig det klaffer for deg snart igjen og at den spiren sitter i 9 måneder!

Åå neii! Det var skikkelig trist. Håper det med tiden vil gå bra for dere. Gir deg en klem jeg.

Amnion skrev:
uff..dette var jo bare kjempetrist..Kan bare ønske dere alt vel videre..

sign

Off neeei :-( ikke fler :-( er trist hver gang noen forlater oss...

Jeg håper å se deg igjen på et forum om ikke lenge Growgirl...og da skal det holde hele veien frem!

Back
Topp