Leverihåpet
Gift med forumet
Før jeg startet med IVF så var jeg å hadde vanlige gyn. undersøkelser, men så viste det seg at jeg hadde lette celle forandringer. Og jeg måtte komme tilbake om 3 mnd. Og det gjorde jeg, for det kunne skyldes en forstyrrelse siden jeg hadde hatt infeksjon i kroppen nylig. Men jeg hadde fortsatt celleforandringer.
Den gyn. legen jeg hadde sa jeg måtte komme tilbake om 6mnd for ny kontroll.
Men så begynte IVF behandlingen og alt ble liksom glemt.
Jeg kjente ikke noe mere og hadde ikke kjent noe før heller frem til nå.
Etter 2 negative ivf forsøk har jeg hatt litt sterke og svake underlivs smerter som kommer og går.
Dette problemet tok jeg opp i dag med legen (ligger enda på sykehuset dag 9) og hun spurte meg når jeg hadde siste ivf forsøk, når jeg hadde blødninger sist, eggløsning, farge, tykkelse, osv.
Ble helt nervøs inni meg.
Helt siden i går kveld har jeg hatt krampe tak og murringer neden til og har ikke funnet rette sove stillingen.
Bekymringer svirrer i hode mitt.
Legen skulle da sende meg til gyn. kontroll og håpet på de kunne ta meg mens jeg fortsatt var innlagt (håper jo å kunne reise hjem i morgen[:)]) ellers blir det hendvisning til en gyn. som sikkert er lang vente tid på *sukk*.
Det er også livmorhalskreft i familien min så tankene mine svirrer felt...[&:]
Ble litt masse negative ord og tanker her jenter, men jeg har ingen å dele med for øyeblikket...Må bare få det ut...
Den gyn. legen jeg hadde sa jeg måtte komme tilbake om 6mnd for ny kontroll.
Men så begynte IVF behandlingen og alt ble liksom glemt.
Jeg kjente ikke noe mere og hadde ikke kjent noe før heller frem til nå.
Etter 2 negative ivf forsøk har jeg hatt litt sterke og svake underlivs smerter som kommer og går.
Dette problemet tok jeg opp i dag med legen (ligger enda på sykehuset dag 9) og hun spurte meg når jeg hadde siste ivf forsøk, når jeg hadde blødninger sist, eggløsning, farge, tykkelse, osv.
Ble helt nervøs inni meg.
Helt siden i går kveld har jeg hatt krampe tak og murringer neden til og har ikke funnet rette sove stillingen.
Bekymringer svirrer i hode mitt.
Legen skulle da sende meg til gyn. kontroll og håpet på de kunne ta meg mens jeg fortsatt var innlagt (håper jo å kunne reise hjem i morgen[:)]) ellers blir det hendvisning til en gyn. som sikkert er lang vente tid på *sukk*.
Det er også livmorhalskreft i familien min så tankene mine svirrer felt...[&:]
Ble litt masse negative ord og tanker her jenter, men jeg har ingen å dele med for øyeblikket...Må bare få det ut...