Jeg tok en test for 1 uke siden, og den strålte positivt. Har regnet meg fram til at jeg er rundt 8-9 uker på vei. Skummel tanke at jeg skal få barn alt nå, men når jeg ikke har noe valg, så må det bare bli sånn. Hvorfor jeg ikke har noe valg er rett og slett for at jeg har tatt noen aborter de siste årene ettersom prevensjon har sviktet, og har fått beskjed at jeg har en liten sjanse om å bli steril hvis jeg tar det flere ganger. Jeg og bf er sammen og holder på å bygge et liv ilag sammen med min sønn på 3 år. Dette er absolutt ikke det rette tidspunktet, med tanke på at jeg ikke har jobb og holder på å bygge meg opp igjen ifra kjelleren som jeg har vært i de siste 2 årene. Det høres helt tåpelig ut, men bf vet ikke om graviditeten enda. Er livredd for å fortelle han det. Forhåpentligvis blir jeg å tørre det nå til helga. Når jeg har fortalt han det så skal jeg bestille time til tidlig UL slik at jeg vet akkurat hvor langt jeg er kommet. Jeg holder på å søke jobb også, slik at det er en liten mulighet at jeg får foreldrepenger.
Etter å ha skrevet dette så kan det virke som at jeg er et nervevrak, men i dag har jeg en dårlig dag. Sånne dager + hormoner går ikke så greit ilag. Men vi skal klare dette!
Etter å ha skrevet dette så kan det virke som at jeg er et nervevrak, men i dag har jeg en dårlig dag. Sånne dager + hormoner går ikke så greit ilag. Men vi skal klare dette!