Litt redd eller usikker..

jente21

Flørter med forumet
Hei! Jeg har mistet svangerskapssymtomene mine. har ikke så ømme bryst, ikke mye utflod. sluttet å være kvalm i uke elleve. er dette normalt. var jo på ultralyd for en uke siden å da sa de at alt var bra... blir bare litt bekymret![&:] noen andre som har det sann??

klem fra meg

Jeg tror du kan ta det helt med ro, og når du har vært på ultralyd og sett at alt er bra, da kan du sikkert slappe av. Hører mange si at kvalmen avtar i uke 11-12, så det er helt sikkert ikke noe galt i det, men hvis du fortsatt er bekymret, ring en jordmor eller lege å prat med noen [:D]

tusen takk!! ja kan vel bare gjør d for sikkerhets skyld. blir jo bekymret!! Er så gla alt gikk bra med deg. vi får håpe at bebisene er trygge å har d bra der inne. d er sikkert mer som skal til enn vi tror for at d skal gå gale[:)]

klem

hei. har hatt det litt sånn jeg oxo. går og leiter etter gravid symptomer. finner noen svake da,litt øm i nussene,de som var så ømme at jeg ikke tålte at noen kom borti. er litt bekymret innimellom,er en stund siden jeg så spiret på ultra,var da 7+3,da så jeg et hjerte som slo. blir bare litt bekymret jeg oxo.

Ja, jeg har heller ikke sååå vondt i brystene som jeg hadde før.. Helt i begynnelsen var det jo KJEMPE vondt, våkna hvis jeg la meg på dem om natta.. hehe. Jeg er helt sikker på at du kan ta det helt med ro, men vet ALT om hvordan det er å bekymre seg.. det beste rådet jeg kan gi deg er å ringe noen som har peiling, å få prata om det.. og spurt etter det du lurer på. Jordmor pleier jo å være veeldig behjelpelig [;)]

hei..
det er helt vanlig at mange av plagene gir seg etter de 3 første mnd tror du skal være glad for det egentlig!!
jeg har også gått og tenkt på dette en stund da jeg ikke kjenner så mye liv enda og det er lenge siden jeg var på ul...
var hos legen igår da jeg har hatt mye vondt i siden men det er bare båndsmerter fordi de tøyer seg....
fikk da høre hjertelyden til lille pusen min og det var skikkelig gøy.. alt var normalt så jeg får bare glede meg til neste ul 13 sept...
tror mange er litt bekymret i de ukene hvor man ikke er hos legen eller kjenner noe særlig liv enda men den tid kommer snart..

klem june

Back
Topp