Litt provosert

Fiona.

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Jeg blir bittelitt provosert når jeg treffer jenter jeg kjenner som er gravide eller akkurat fått.
Jeg møtte en tidligere kollega nå som har en gutt på tre mnd. Snakket om det som er å snakke om også sier hun - han kom på pillen da.
GRRR, urettferdig. Her går alle vi her inne og prøver og prøver også blir andre gravid på pillen. Det er selvsagt ikke noe å gjøre med det siden verden trss alt er urettferdig, men vi har lov å erge oss litt for det.

Ja, har lov til å bli irritert på det.
verden er skikkelig urettferdig noen ganger...[&o]
Kjenner også jeg blir lei meg når jeg hører om de som blir gravide ved et "uhell" eller som du sier, med prevensjon.
Jeg unner de å bli gravide, er ikke det. Men er litt (VELDIG) sårt forde om...[&o]

ORIGINAL: SavnerBarn!

Ja, har lov til å bli irritert på det.
verden er skikkelig urettferdig noen ganger...[&o]
Kjenner også jeg blir lei meg når jeg hører om de som blir gravide ved et "uhell" eller som du sier, med prevensjon.
Jeg unner de å bli gravide, er ikke det. Men er litt (VELDIG) sårt forde om...[&o]

Jeg klikka litt for en stund siden når jeg ble fortalt at barnet ikke var planlagt. Er ikke barnet planlagt bruker en prevensjon så enkelt er det. Nytte ikke å tro at amming fungerer som beskyttelse.

Sånn var det med svigerinna mi og som blei mamma for 8 mnd sidan kun 17 år gammal. Ho hadde vel glimsa pittelitt med pillene då, men for oss som slit i maaaange år følest slikt ganske urettferdig ja! Verdens herligaste nevø eg har fått meg då, men men uansett kan slikt følast litt urettferdig ja!

skrytepaver

Eg og kosar meg masse med å låne mitt tantebarn og mine venninder sine små[:)] Men misunnlig på at det går så utrulig lett for enkelte, mens andre skal slita aaaaaaaltfor leeeenge!

ORIGINAL: Anne L

beklager, jeg klarer ikje tenke sånn[&:] Jeg blir kjempeglad når noen jeg kjenner skal ha små.Sånn var det også før vi fikk Johanne. Søsteren min fikk først i min nærmeste omgangskrets. Jeg synes det er topp¨å låne hennes barn. Ble jo mer før vi fikk sjøl, men bytt låner ennå. De ble litt mine onger og[:D] og søsteren min ble av og til litt flau når de gikk i skuffer og skap og hentet noe de trengte. Jeg sa til henne at det bare er naturlig. Hadde jeg ikke fått egne barn hadde jeg vær sjeleglad for å få følge mine tantebarn gjennom livet og at vi bor samme plass. Etterhvert har flere i venne kretsen fått barn, både planlagte og ikke. Synes det er helt topp. Koser meg med dem når vi treffes. Men vi tenker jo forskjellig og det er lov[:)]

Jeg er selvsagt glad på deres vegne,

Det som har skjedd i mitt tilfelle er at jeg har jenter som jeg er gode venner med og som jeg har hatt prøveperiode sammen med, som hadde blitt gravide og mødre og borte var dem. Kutter meg helt ut. Det har skjedd flere ganger siste årene. Jeg prøver å ta kontakt men får ingenting igjen.

Back
Topp