Litt plagsomt

tipp

Forumet er livet
Må først få si at svigermor og svigerfar er hyggelige mennesker.

Men er litt lei mas. Er jo bare gravid jo. Men hver gang vi er i samme hus som de så kommer svigerfar med en gang og tar på magen min og spør meg om hva jeg har spist. For jeg er jo så stor[:'(] Han er den eneste som tar meg på magen.

Og ikke bare det. HVER gang så spør han om hva om det er en gutt da? Ja, hva så?? Vi har navn til gutten og vi, så det er ikke noe problem.

Det er det samme hver gang. Og jeg begynner å gå lei. Så jeg tror jeg må holde meg unna han frem til fødsel. Blir bare så irritert.

Og igår så hadde vi jo besøk her siden Ine hadde bursdag. Og det siste han sa før gikk var"lykke til imorgen da" Jada sa jeg. Takk for det. Bla bla bla. [:'(][:'(][:'(] Det skulle liksom være morsomt og at idag så kom jeg til å føde. hahaha?[8|]

Måtte bare få sagt det. Noen andre som har det sånn?

uff så irriterende!!! Jeg har det ikke akkurat sånn, men noen som kommenterer hele tiden hva jeg har spist! [:@] Greit en gang, men så er det ikke moro lenger!!!!
Og så har jeg noen som hele tiden spør om det skjer noe snart! Ungen kommer når den kommer og jeg kommer IKKE til å fortelle noe før det er over! Orker ikke alt maset!! Himmel og hav!

Skjønner så godt at du blir irritert!  Du får bare holde deg unna og jatte med [;)][;)]
Lettere sagt enn gjort, men du får bare prøve [;)]

Hehe.. Var ute på byen her sist helg, (typen til vennina mi skulle spille konsert i byen). Så var det to jenter\damer som sto og visket å pekte på meg.. plutselig kommer hun ene bort og spør "du er gravid, sant??" HALLO?? hva er det for et spørsmål da? nei jeg er bare ekstremt feit liksom!! hehe...

Men så litt senere på kvelden var det en gutt som sto og så på meg lenge.. plutselig spør han.. "Er det 2 der inni? i den svææære kula de" frhh.. då ble jeg nesten litt fornærmet.. så stor er jeg da ikke!! [:@] 

Og alle de menneskene som skal komme bort å ta på magen min.. det er jo egentlig ganske så frekkt.. Folk jeg ikke kjenner enn gang kommer bare plutselig bort.. ÅÅÅrrrrhhh....

Vi opplever vel alle ting som er plagsomt nå når vi går gravid, særlig når terminen nærmer seg....
Sjøl synes jeg det er litt travelt når alle maser om når babyen kommer, akkurat som om jeg kan vite det. H*n kommer når h*n kommer, ikke mulig å bestille dag og time til fødselen akkurat...

Ja, det er skikkelig irriterenes. Men dette har nesten pågått siden de fikk vite at jeg var gravid. Ikke at jeg er stor da, men om hvordan det går og alt det der. Også den typiske. Ja, du må jo spise for 2 nå. Jada...bla bla. Trenger faktisk ikke mer enn 200 kalorier mer om dagen.

Han var sånn da jeg var gravid med Ine og, og da hadde de 2 barnebarn fra før. Ine var mine foreldre sitt første, og de var så avslappet rundt det hele. Og det var godt.

Nei, jeg får holde meg unna fremtid fødselen. Gidd ike maset. Holder med at det er tungt å være hjemme og styre på.

Og når Melinda kommer til verden, så blir det vel masse mas om hun spiser om jeg ammer så stor hun er blitt og alt det der drite. Er lei før det begynner. Vi vil jo bare kose oss og ha det fint. Ikke alt MAS!!

Sorry jenter, ble litt lang. Men det er godt å få ting ut. Samtidig litt godt å høre at jeg absolutt ikke er alene. Men ikke missforstå, jeg ville jo ikke ønsket at dere og hadde sånn mas rundt dere

Back
Topp