Litt pirkete..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Bestilte jo stempel fra en butikk her om dagen, også var det 3 stempel de ikke hadde.. Så jeg måtte handle noe annet for det jeg hadde til overs.. Så jeg prøvde nå å få handla litt, men var ikke så mye jeg hadde lysst på.. Men så fant jeg litt ting, og det ble selvfølgelig 7 kroner mer enn jeg hadde til overs.. Men de 7 kronene er jeg pent nødt til å betale.. Noen andre som synes det er fryktelig pirkete? Når jeg har brukt 3000 der.. Må jo betale mer i gebyr nesten..

det synes eg e utrolig dårlig service, helt alvorlig[&:]

herregud er det mulig?[:'(] Sta og egen som jeg er, så tror jeg jaggu jeg hadde sendt ALT i retur til de og benytta meg av angreretten. -Eller avbestilt hele jæ*** pakken!

Når du har brukt over 3000kr der så synes jeg godt du kunne fått de 7 kronene! -Når man handler for så mye, er det ikke da normalt at butikken legger med noe ekstra som en liten overraskelse?[8|] 

ORIGINAL: Simen&Snorremamma

tenk om alle som handlet over la oss si 500 kr, skulle få 5-10 kr-da ville butikken tapt veldig masse penger i løpet av et år! ikke for å være gørr eller noe, men bare tenk litt på det..... jeg jobber i butikk og vet at mange vil gjerne ha den krona eller 50 øringen som blir over, men det funker ikke i praksis.

Det blir noe annet når det er nettbutikk, og hun allerede har måttet handle for de pengene hun i en vanlig butikk hadde fått igjen.

Jeg syns det er litt smålig, når de er fulstendig klar over at man må betale på visa el og må betale gebyr for det. 

Er vel kanskje litt smålig, men de dkal jo faktisk få regnestykke til å gå opp. Og det vil da mangle 7kr uansett.

Jeg synes faktisk det er verre, hvis man handler for 400,90 og de faktisk tar betalt 401, for i året tjener de faktisk penger på de 10 ørene.

ORIGINAL: svimsa

Så lenge det er butikken sin feil, som ikke har oppdatert med det som er utsolgt, så synes jeg de kan spandere på de 7 kr. Så lenge det ikke er mer det er snakk om...

Jeg er fullstendig enig! De 7kr burde hun få som plaster på såret. Spesielt siden hun har handlet for så mye[:)]

ORIGINAL: Blackis

synes jo du bare kunne fått de 7 kr, men prinsipp er vell prinsipp.. men når man har handlet for ca 3000kr og så skal en betale enda 7 kr.. ja da hørtes det veeeldig smålig ut..[&:]

Når du måtte velge nye vara fordi de allikavel ikkje hadde de varan du hadde bestilt, så syns æ de kan være grei ja...
E jo en glipp fra deres side...
Bør jo ikkje skje for ofte, så da bør det jo heller ikkje bli snakk om store summa i løpet av et år...

Back
Topp