Litt panikk..

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Vi er på besøk nå, og jeg gikk akkurat på do, der var det litt brunlig utflod. I går kveld hadde jeg masse stikkinger oppi der, og har vært plaget med litt vonde kynnere idag. Bekymret meg ikke før dobesøket nå. Vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt det til mannen siden vi er her på besøk. Men hva tenker dere? Bør jeg bekymre meg? Er på gråten, ble så redd.

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Først ville jeg snakket med mannen, så evt ringe legevakt/føden .. Jeg også hadde blitt bekymret og det er ikke no godt! Bedre å få det sjekket enn å gå å ha en vond klump i magen! <3 håper alt er som det skal være

<3 VinterPrinsesse <3

Huff det var ingen morsom lesing. Jeg hadde tatt mannen til side og funnet på en unnskyldning for litt alenetid og kommet meg på en legevakt for sjekk. Kan være så enkelt som uvi. Krysser fingrene <3

Uff :( føler med deg. Jeg sjekker fremdeles papiret etter hvert do besøk, besvimer sikkert hvis det er farget en dag :O jeg ville som de over her tatt mannen til siden , og forklart han saken og tatt kontakt med lege/føden .

Desemberspire , termin 17.12.14 etter 6 års prøving!

Uff, hørtest ikke noe særlig ut! :( Er enige med de over om å ta mannen til sides og kontakte legevakt/jordmor.. Håper alt er som det skal <3

Huff da! Ikke gøy å bli så skremt, ville nok ha snakket med mannen og ringt legevakt/føden som de andre sier her. Den beste støtten er jo fra din kjære, setter i håpet sammen med dere og sender varme klemmer ❤️

<3 29.12.14 <3

Er også enig med de andre her.
Ville ringt å fått det sjekket, men tror ikke det er noe alvorlig så lenge det ikke er friskt blod så kommer. Brunlig skal vell bety "gammelt" blod tror jeg? Men forstår du blir redd :( varme klemmer herifra også og kryssa fingre <3

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Da er vi kommet hjem og jeg prøver å ringe føden, men det er opptatt. Nå er det litt mer rosafarget.. Vet ikke om det er positivt el negativt.

Da har jeg fått snakket med en koselig dame, som forventet bare beroliget hun meg og sa det sikkert var i forbindelse med et sprukket blodkar, men at hvis det tiltok i mengde så måtte jeg komme. Hun gav meg beskjed om å bare være litt i ro og ikke styre med de store aktivitetene, så jeg legger meg på sofaen og rører meg ikke før jeg beveger meg i seng. :)

Godt og høre at de trodde det var helt uskyldig! :) Da må du slappe av med god samvittighet resten av kvelden. :)

Uff skummelt.

Selv analyserer jeg papiret etter dobesøk enda.
Håper det hele var uskyldig pg at det ikke kommer noe mer. Du må bare følge jordmors råd og ta det med ro :)

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Håper hun har rett og det bare er uskyldig :)

Takk for fine og beroligende ord :) heldigvis er lille veldig aktiv, hvis ikke hadde jeg nok krevd en liten sjekk. Så lenge han er aktiv vet jeg jo han har det fint og da slapper jeg av :) så veldig glad for at han har mye energi idag!

Satser på at det bare er sprukket blodkar, så bra du fikk snakke med noen som er vennelig, er absolutt ingen garanti. :)

Herlig at lillemann spreller og koser seg :D

<3 29.12.14 <3

Godt å høre at hun på føden mente det var uskyldig. Satser på at det roer seg ned nå!! Hold oss oppdatert:)

Jente født 02.06.10
Termin 31.12.14
App taster :)

Huff, da hadde jeg også fått panikk. Som noen andre skrev her oppe, hadde jeg sett blod på papiret, hadde jeg nok besvimt... Selv om det i de fleste tilfeller er ufarlig. Godt at du fikk snakket med noen, og slappet av. <3

Stakkar :( Skjønner at du ble bekymret... håper alt er bra i dag!

Før jeg skulle legge meg igår fikk jeg en skikkelig vond kynner som jeg i grunnen ville plassert i rie-kategorien. Måtte puste meg gjennom den, men den varte i bare noen sekunder og det ble med den ene. Jeg husker jeg hadde mye sånt med nr2 også, men da begynte det i uke 34. Hadde det ikke vært for "blødningen" så hadde jeg nok ikke tenkt over det, men jeg vil ikke være overhysterisk å ringe igjen. Det var nok bare en lang dag. Jeg våknet på natten også, av at livmoren var knallhard. Men i morges så gikk det fint.

Tror bare kroppen sier ifra om at jeg må roe tempoet litt, og ikke bære så mye på minsten. Men han begynner i bhg om 2 uker og da får jeg hvile mer på dagtid :) Er ikke så enkelt å ta det med ro med lillemann hjemme, så vi vasket kjøkkenet i morges kl8. Gjerne ikke den beste aktiviteten, men her er det bursdagfest til helgen, og alternativet er jo ut å springe etter lillemann, så da ble det et bedre onde :p

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp