tipp
Forumet er livet
Vi har litt lite med penger for tiden, så jeg sa til sambo at vi får leve på melk og brød en liten stund. Ikke annet å gjøre. Så sier han at jeg kan jo se om jeg finner noe billig middag. Og da spurte jeg han om han MÅTTE ha middag. Da sa han at han ville helst ha det. Joda, jeg skjønner det at når han kommer hjem fra jobb, så er det godt med middag på bordet. MEN....
Har han ikke sett hvoran jeg ser ut i det siste???
Trodde jeg skulle falle ned fra sofaen når han sa det. Det er liksom nok med at jeg skal vaske klær og få det til å se noe lunde ok ut her hjemme. Men han vil ha middag og.
Det er kanskje ikke noe big deal med å lage middag. Men han har liksom ikke brydd seg så mye om hvordan jeg har det. Jeg veier nok fra før, og nå har jeg en kjempe kul på magen som ikke gjør ting bedre i hverdagen. det er kun de gangene jeg reiser meg fra sofaen og bækkenet klikker helt, han spør meg om jeg har vondt??? Hva er det for et spørsmål da? det er jo det samme som om han skulle stått i bokseren ute i 10 minus og jeg spør om han fryser.
men uansett hvilken billi middag de har i butikken, så er det billigere med brød og melk. Og om vi må spise det i 2 uker, jaja, så får vi heller bare gjøre det. Vi skal jo bare ha mat i kroppene våre. Samme hvilken. Lurer ofte på om hvor tankene hans har tatt veien. Har egentlig bare lyst å grine. Virker som om at han bare tenker på seg selv og at han jobber og at jeg bare er jemme og sløver. Noe jeg absolutt ikke gjør. Hvordan ellers har han rene klær i skapet og rene fater og glass på kjøkkenet.Og det må gjøres i omganger. Orker liksom ikke ta alt på en gang
Sorry jenter. Måtte bare få det ut. Har egnetlig mer jeg kunne skrevet, men da hadde det bare blitt altfor mye klaging på en gang. Idag var det bare en sånn dag.
Har han ikke sett hvoran jeg ser ut i det siste???
Trodde jeg skulle falle ned fra sofaen når han sa det. Det er liksom nok med at jeg skal vaske klær og få det til å se noe lunde ok ut her hjemme. Men han vil ha middag og. Det er kanskje ikke noe big deal med å lage middag. Men han har liksom ikke brydd seg så mye om hvordan jeg har det. Jeg veier nok fra før, og nå har jeg en kjempe kul på magen som ikke gjør ting bedre i hverdagen. det er kun de gangene jeg reiser meg fra sofaen og bækkenet klikker helt, han spør meg om jeg har vondt??? Hva er det for et spørsmål da? det er jo det samme som om han skulle stått i bokseren ute i 10 minus og jeg spør om han fryser.
men uansett hvilken billi middag de har i butikken, så er det billigere med brød og melk. Og om vi må spise det i 2 uker, jaja, så får vi heller bare gjøre det. Vi skal jo bare ha mat i kroppene våre. Samme hvilken. Lurer ofte på om hvor tankene hans har tatt veien. Har egentlig bare lyst å grine. Virker som om at han bare tenker på seg selv og at han jobber og at jeg bare er jemme og sløver. Noe jeg absolutt ikke gjør. Hvordan ellers har han rene klær i skapet og rene fater og glass på kjøkkenet.Og det må gjøres i omganger. Orker liksom ikke ta alt på en gang
Sorry jenter. Måtte bare få det ut. Har egnetlig mer jeg kunne skrevet, men da hadde det bare blitt altfor mye klaging på en gang. Idag var det bare en sånn dag.