Litt på tuppa bare... :-o

Plokkfisk

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Marsboerne2017
Åkei.. Eg merka på meg sjøl at datoen nerme seg me stormskritt! Da mesta so skjer me kroppen no blir øveanalysert og tolka opp i mente!..:p

Men altså.. Våkna av intense kynnera, so vara ei god stond.. Liten pause.. Ny sterk kynnar.. Sånn holdt da på i ein god time,då stod eg opp og gjekk for å tissa. Slim på papiret
.. :o maigad! :o :p har og fått vondere bekken, lavare mage og i går va eg full i energi..!:o

Andre so tolke alle mulige signal eller?!..:p Heh..

Jeg gjorde det :-) og her viste det seg at fødselen nærma seg, man kjenner det liksom på kroppen:-)

Jeg og gjør det, men føler ikke at det kommer til å skje noe med det første.. Kommer sikkert til å gå inn i februar :(

Her er d overanalyse også. Selv om jeg ikke har troa på at babyen har tenkt til å komme noe før;) Men d er en spennende tid. Har mye vondt i underlivet. Vet ikke om d er bekkenet eller modning. Men liker å tenke at d er modning. ;) Men magen er fortsatt høy. Gjenstår nok en del tid ennå. Må bare prøve å få tiden til å gå:)

Trur egentli ikkje da kjem te å skje nåke her heller før i februar med termin 24... Men dei siste dagane har vore heisne me ting å tolka vertfall!:p

Heh.. Ja, her må eg ut å få på plass siste rest no føle eg..:-P e sånn liste-nazi, so har ein del eg må kryssa ut før eg e fornøyd!:p

Kjenner på det samme jeg også! Termin 18. og gikk over med førstemann, så har vært overbevist om at jeg går over denne gangen også... Meeeeeen i går kom det slim på papiret...enn hvis det skjer før? Og selvfølgelig måtte bilen ryke i går! Håper at vi får fikset den før hvertfall. Hvorfor må alt skje like før? Er jo mer enn nok å stresse med! Pust....

Kjenner på det samme jeg også! Termin 18. og gikk over med førstemann, så har vært overbevist om at jeg går over denne gangen også... Meeeeeen i går kom det slim på papiret...enn hvis det skjer før? Og selvfølgelig måtte bilen ryke i går! Håper at vi får fikset den før hvertfall. Hvorfor må alt skje like før? Er jo mer enn nok å stresse med! Pust....

Oh.. Godt da ikkje berre e eg so får litt småpanikk her.. :-P håpa dåke får ordna bilen først ja! Blir litt meir tricky uten bil.. :-S

Hehehe, slik har jeg også hatt det leeeenge.... Men enda har hun ikke kommet...!
Trodde seriøst hun skulle komme i natt/i dag da jeg la meg i går kveld.. 'Lurer på om det var en ri?'
'Jeg hørte et knepp! Går vannet nå?'

Men neida, sitter her enda jeg!

hehe, høres litt ut som meg...hehe. analyserer det meste hele dagen... sitter å kjenner på kynnere, og tenker veldig tilbake på kossen rier kjennes ut, for det husker eg ikke... hehe...

Hehehe, slik har jeg også hatt det leeeenge.... Men enda har hun ikke kommet...!
Trodde seriøst hun skulle komme i natt/i dag da jeg la meg i går kveld.. 'Lurer på om det var en ri?'
'Jeg hørte et knepp! Går vannet nå?'

Men neida, sitter her enda jeg!

Samme her:p

Ja gjett om! Har hatt mensmurringer som har kommet og gått og magen har vært løs og hard om hverandre så jeg har vært ganske overanalyserende selv. Sendte ei venninne bilde av magen og hun sa det var maks ei uke igjen (hun har selv 3 barn) og magen hadde sunket såpass mye... Men nå har det jo gått ei uke og fremdeles 10 dager igjen til termin. Skal på besøk imorgen så håper det ikke skjer noe da heller, for å si det sånn. Men begynner å bli veldig utålmodig.

Heh.. Me e ein fin gjeng i båten altså..;-) no har dei verste kynnerane gitt seg her i gården då.. Snart te jordmor på kontroll, spent på om mini e festa eller ka.. :-P

Jeg skal på kontroll imorgen, og fikk akkurat vite at det blir satt igang utrydding av veggdyr her i blokka 19.1 så alle må ut av leilighetene den dagen... Litt nervøs siden termin er 16.1 her... Snakk om dårlig timing! Haha.

Jeg skal på kontroll imorgen, og fikk akkurat vite at det blir satt igang utrydding av veggdyr her i blokka 19.1 så alle må ut av leilighetene den dagen... Litt nervøs siden termin er 16.1 her... Snakk om dårlig timing! Haha.

Ooo.. Passelig kjedeli!:o håpa da e sånt so dei får unnagjort kjapt då,sånn at du sleppe vera uten sofa og mulighet te å slappa av so lenge då!.. Sånn om du ikkje har fått ut mini te dess då.. :-P

Heh, jeg må ærlig innrømme at jeg ler litt innimellom over hvor UTALLIGE mange tråder som har blitt lagd siden Desember hvor alle er litt hysteriske over hver eneste lille ting som skjer med kroppen deres, og om det er tegn på fødsel.. :p
Jeg regner med at alle som har født merket det godt når det faktisk skjedde?! :p

Ooo.. Passelig kjedeli!:o håpa da e sånt so dei får unnagjort kjapt då,sånn at du sleppe vera uten sofa og mulighet te å slappa av so lenge då!.. Sånn om du ikkje har fått ut mini te dess då.. :-P
Jeg tror at mest sannsynlig så kommer lillegutt mellom den 13 og 18 (termin er 16) men kjedelig om det kræsjer så håper egentlig å få unna fødselen før vi må styre med alt dette...

Jeg tror at mest sannsynlig så kommer lillegutt mellom den 13 og 18 (termin er 16) men kjedelig om det kræsjer så håper egentlig å få unna fødselen før vi må styre med alt dette...

Ser den! Absolutt kjedeli å ha da hengande øve seg i tillegg vil eg tru! Håpa da løyse seg best muli vertfall! :)

Her ligger eg i senga å fremdeles overanalyserer alt...haha. Har vært ute å gått julebukk med jenta mi i dag, og eg hadde sånne litt vonde tak i magen hele tiden...men usikker på om det bare var sterke kynnere eller noe annet. No ligger eg i senga og syns plutselig eg fikk så vondt i ryggen...( er ikke det ofte et tegn på noe) hihi...

Sist fødsel kom eg inn på føden med nesten 7 cm åpning og hadde omtrent ikke hatt noe smerter så eg ante ikke at eg hadde åpning... Veldig spent på om det blir sånn no og...men sikkert ikke!!

Våknet i dag med løs mage og ble kjempeglad, haha! Har vært forstoppet så og si hele svangerskapet, så dette må jo være et godt tegn :D har aldri jublet for løs mage før haha :p

Back
Topp