Litt overraska...

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Var på shopping i går med twinsa. Det kjem ei dame bort, på rundt 55 år og spør om kan få sjå. Sjølvsagt svarar eg og lar ho sjå på dei.
"Nei så nydelige! Kor gamle er dei?" spør ho.
"Jo takk, dei er 23 dagar for å vera nøyaktig."
"Jøss, da er du ganske sprek som er så oppegåande så raskt. Og det etter tvillingfødsel!"
No på dette tidspunktet så er eg da litt stolt av meg sjølv ;) Også kjem det, spm som er litt overraskande:
"Og korleis går det med amminga??"
Vart så overraska at eg klarte ikkje å svare noko anna enn: Vel, dei vil ikkje suge pupp, så eg pumpar meg.
Ho vart litt overraska over svaret og det såg ut som ho sjølv innsåg kva ho hadde spørt om, så ho sa raskt lykke til med alt og forsvant :P

Har ikkje noko i mot slike spm, og ikkje noko problem med å svare. Men med Jr fekk eg aldri eit slikt spm...

Rart hva folk får seg til å spørre om uten å tenke :o

her spør hele fam om det.. spessielt de litt eldre som mine besteforeldre og oldemødre! vart å spurt av folk som kjenner mor til sambo.. "har du nok mat?" "gir du sjøl eller flaske?"
skjønner virkelig ikke hvorfor det er så viktig å vite :p
svarer like ærlig som deg jeg :)

Godt å være sprek etter fødselen ja! :-) Enkelte kan jo spørre om hva som helst uten å tenke :-p

Jeg har vært i en familiebursdag i dag, og tenkte faktisk akkurat på hvor opptatt alle er av denne ammingen. Det er liksom noe alle spør om. Noen av de nærmeste spør også hver gang vi snakkes. Det er jo viktig og bla bla, men at alle andre også er så opptatt av det da..

Her har jeg også fått det spørsmålet av fremmede litt eldre damer. De spør om jeg har nok mat. Synes det er en merkelig ting å spørre om, men mulig det var vanlig før? Jeg har ikke kunnet ammet noen av jentene, så første gang synes jeg det var veldig sårt å få det spørsmålet.

Back
Topp