Litt overalt?

Jaybird

Gift med forumet
Syns jeg kjenner litt bevegelse overalt i magen jeg[:)][:)]. Plutselig så er det noe på høyre side, så er det noe på venstre side, og så er det litt oppe og litt nede. Hehe. Er det sånn det skal være?

Ja og jeg lurer liksom på om det er babyen eller noe annet rart hehe men da er det vel babyen da [:D]

De har jo så god plass inni der enda, at nå bare turner de rundt. Noen ganger oppe og noen ganger nede. Tidsnok blir det så trangt at vi stort sett bare kan kjenne dem enkelte plasser [;)]

God plass der inne enda ja [:D] Tror de eneste bevegelsene jeg kjenner, er når babyen snur seg helt rundt, for når det først kommer, så er det skikkelig [:D] Og noen ganger er det nok armer, og andre ganger ben [:D]

hehe.. innimellom lurer jeg litt på om det er EN eller en hel turnhall inni her...[8D][;)]

Hehehe! Er sånn jeg tenker også tone!

Enten det eller så følger det sprettball med ungen=P.

hehe, ja det kan også være[8D] sambo trykker og klemmer no fælt i håp om å kjenne noe utvendig... [8D][;)]

Jeg kjenner også "noe" overalt.. kanskje det er babyen jeg kjenner også da[:D] Hååper det[:)]

Krysser for det! Er jo helt merkelig!

Haha, magen min dunker også! Ikke pga lille, men pga min egen puls. Kan sitte å se på at den "dunker"=P. Trodde først det var ungen som gjorde at den beveget seg, men akk.. var min egen puls [:D][:D]

ORIGINAL: Jaybird

Krysser for det! Er jo helt merkelig!

Haha, magen min dunker også! Ikke pga lille, men pga min egen puls. Kan sitte å se på at den "dunker"=P. Trodde først det var ungen som gjorde at den beveget seg, men akk.. var min egen puls [:D][:D]

Ja det kan jeg også.. den overgår alt liksom [:D]

Sunnhetstegn det [:D][:D][:D] aktiv baby er bra!!!

Back
Topp