Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, den likte jeg! Litt trøst for all spyingen
Herlig å se på denne nå, merker selv at jeg er litt bekymret for SA. Har siden igår blødd litt, eller bare blødd når jeg har tørket meg, og det var friskt blod . Heldigvis uten klumper...... Og slik skal det forbli
Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
Hehe har det ganske likt, symptomene er der, men små og sliter ikke noe serlig med kvalme, sånn at jeg må spy, blir bare uvel av å tilHuff, jeg liker ikke det med spyinga! Jeg er nesten ikke kvalm engang... Og mangler de fleste vanlige symptomer. Litt trøtt men det kan liksågodt skylde årstiden som noe anna. Litt uvel i perioder men også noe som kan skyldes redusert almentilstand grunnet forkjølelse.
Huff er jo 8 uker på vei, dersom jeg har regnet riktig og er ganske sikker på det grunnet EL testing, og merker nesten ingenting! Virker som veeeeeeeldig lenge til legesjekk som er 28.1...
Dagens syt fra meg!
Hehe har det ganske likt, symptomene er der, men små og sliter ikke noe serlig med kvalme, sånn at jeg må spy, blir bare uvel av å til
Det likte ikke jeg, siden jeg er 6 uker i dag, og ikke har kjent ett snev av svangerskapskvalme!!!Åh, den likte jeg! Litt trøst for all spyingen
Det likte ikke jeg, siden jeg er 6 uker i dag, og ikke har kjent ett snev av svangerskapskvalme!!!
Men har tro på at alt skal gå godt likevel jeg.
Leste også et sted på tirsdag at hvis du var kvalm og spydde, så var rissikoen mindre siden fosteret produserte så mye av ett eller annet og størst sansynlighet for at knotten satt bedre fast...
Aner ikke om det stemte, men følte meg i litt bedre humør her jeg henger konstant over bøtta etter kl 6 om kvelden