Litt oppmuntring til oss som er redd for SA

Åh, den likte jeg! Litt trøst for all spyingen :)


Om det stemmer eller ikke vet jeg ikke enda, for kan ikke finne igjen siden, men så lenge det er en trøst for meg ang spyingen så driter jeg litt i det.
Tenker slik om at jeg mister så er det vel en grunn for det og da er det bare å prøve på nytt igjen selv om det kan bli litt tungt.
 
Herlig å se på denne nå, merker selv at jeg er litt bekymret for SA. Har siden igår blødd litt, eller bare blødd når jeg har tørket meg, og det var friskt blod :eek:. Heldigvis uten klumper...... Og slik skal det forbli:rolleyes:

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Herlig å se på denne nå, merker selv at jeg er litt bekymret for SA. Har siden igår blødd litt, eller bare blødd når jeg har tørket meg, og det var friskt blod :eek:. Heldigvis uten klumper...... Og slik skal det forbli:rolleyes:

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app


Husker jeg fikk hetta for dette da jeg var ca 6mdn på vei å så noe rødt på papiret etter et do besøk, og dette gjenntok seg alle gangene jeg var på do helt til jeg oppdaget at det var noen røde mønster/bilder eller noe på juledopapiret :laughing025

Men siden det er tidlig så kan det være små blodkar i livmorhalsen som strekker seg og sprekker, men skjønner godt at det er skremmende og man blir bekymret.
Krysser fingrene og håper det gir seg snart og at det er noe helt ufalig som du kan le av når vi sitter ned knøttene i våre armer
 
Huff, jeg liker ikke det med spyinga! Jeg er nesten ikke kvalm engang... :( Og mangler de fleste vanlige symptomer. Litt trøtt men det kan liksågodt skylde årstiden som noe anna. Litt uvel i perioder men også noe som kan skyldes redusert almentilstand grunnet forkjølelse.

Huff er jo 8 uker på vei, dersom jeg har regnet riktig og er ganske sikker på det grunnet EL testing, og merker nesten ingenting! Virker som veeeeeeeldig lenge til legesjekk som er 28.1...

Dagens syt fra meg! :smiley-ashamed005
 
Huff, jeg liker ikke det med spyinga! Jeg er nesten ikke kvalm engang... :( Og mangler de fleste vanlige symptomer. Litt trøtt men det kan liksågodt skylde årstiden som noe anna. Litt uvel i perioder men også noe som kan skyldes redusert almentilstand grunnet forkjølelse.

Huff er jo 8 uker på vei, dersom jeg har regnet riktig og er ganske sikker på det grunnet EL testing, og merker nesten ingenting! Virker som veeeeeeeldig lenge til legesjekk som er 28.1...

Dagens syt fra meg! :smiley-ashamed005
Hehe har det ganske likt, symptomene er der, men små:p og sliter ikke noe serlig med kvalme, sånn at jeg må spy, blir bare uvel av å til:)
 
Bare nyt å ha lite symptomer, alt er nok som det skal uansett:) symptomene kommer tidsnok, og da skulle du ønsket at du aldri hadde ønsket deg de:p
 
Det likte ikke jeg, siden jeg er 6 uker i dag, og ikke har kjent ett snev av svangerskapskvalme!!! :p
Men har tro på at alt skal gå godt likevel jeg. :)

Men du, sist jeg var gravid hadde jeg ikke et eneste symptom, men jeg har en fin og frisk gutt på 3 år <3 Det har så lett for å gå godt!!
 
Dette hjalp ei stakkars sjel som akkurat bikket 8 uker idag, og er fryktelig nervøs for alt som kan skje. :)
 
Sniker fra oktober ;) Jeg var innlagt på sykehus i nesten 4 mnd grunnet hyperemesis sist svangerskap.. Og jeg fikk også den beskjeden på sykehuset av legen. Barnet har det veldig bra da! ;)

var veldig koselig tråd dette forresten! :)
 
Woho, i morgen er jeg 3 mnder på vei og det er bare 2% sjanse for at det skal skje noe. 2%!!!!!
 
Dette her SKAL gå bra for oss alle!!! :D
 
Leste også et sted på tirsdag at hvis du var kvalm og spydde, så var rissikoen mindre siden fosteret produserte så mye av ett eller annet og størst sansynlighet for at knotten satt bedre fast...

Aner ikke om det stemte, men følte meg i litt bedre humør her jeg henger konstant over bøtta etter kl 6 om kvelden

Det leste jeg også, og det ga meg panikk, for kvalmen ble plutselig mye bedre, og da var jeg jo overbevist om at det var en MA... Men, ultralyden viste et fint lite hjerte som banket, så alt var heldigvis i orden.
 
Back
Topp