Litt om oss...

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet
Kan vel egentlig skrive Veronica på navn her... [:D]

Navn: Monica
Alder: 31
Termin: 14.juli
Sivilstand: samboer, snart gift
Andre barn?: nei
Vil du vite barnets kjønn? ja, gutt[:D]
Tanker rundt graviditeten:Mest lykkelig, men av og til drit nærvøs.Det går fort over!!
Annet du vil dele med oss: eh.. Må ha noen konkrete spm. ellers blir det vansklig å velge.
Sikkert mye jeg kan dele.. hehe. Kan svare som hun over og tilføye, digger bv[:D] Er så glad for at jeg fant dette på nettet. Ellers hadde det vært mye unødvendig engstelse rundt begynnelsen av svangerskapet!!

Navn: Gunn
Alder: 21(84-mod)
Termin: 8juli
Sivilstand: Samboer
Andre barn?: Ja ei nydeli jente på 5 år
Vite barnets kjønn?: Vi ville gjerne vite det, men småen var så beskjeden...
Tanker rundt graviditeten: Jeg storkoser meg... er bedre denne gangen.. er mye roligere! har en flott mann som stiller godt opp og prøver og sette seg inn i hvordan jeg har det!

Navn: May Lise

Alder: 19 år, blir 20 i mai

Termin: 29.juli 06

Sivilstand: Samboer

Andre barn?: Nope

Vil du vite barnets kjønn? Ja vet d, ei jente! =) Men mormor var ikke overbevist, hun tror d blir en gutt.. [8|]

Tanker rundt graviditeten: Har en revmatisk sykdom som jeg sliter litt med pga medisiner som jeg ikke kan bruke under svangerskapet, så jeg gleder meg veldig til den lille kommer ut! =)

Annet du vil dele med oss: Kjempekjekt å lese om andre i samme situasjon. Det er også fint at det er en plass man kan ta opp saker og ting siden mange opplever mye av det samme!

ORIGINAL: AB

tok dette fra et annet forum, men tenkte det kunne være moro her i juli - gjengen...

Navn:
Alder: 31..Blir 32 i juni
Termin: 10 julisamboer/forlovet
Sivilstand: samboer/forlovet
Andre barn?: Nei
Vil du vite barnets kjønn? 95% sjanse for at det er en gutt
Tanker rundt graviditeten: Har vært ett slit..Masse dårlig..Men er bedre nå..
Annet du vil dele med oss:Gleder meg til nurket kommer..

Navn: Monica
Alder:  31 blir 32 i juli
Termin: 14 juli
Sivilstand: forlovet og samboere
Andre barn?: Hunden Nemo
Vil du vite barnets kjønn? Ja, det blir en gutt[:D]
Tanker rundt graviditeten: Så lykkelig vi er nå[:D][:D] gruer meg til fødselen, men den skal jeg klare...
Annet du vil dele med oss:Utrolig glad for at jeg fant BV og juliklubben. Fått svar på utallig mange spørsmål. Godt å ha dere julidamer!!

Ha ha ha... hadde visst gjort dette før jeg[8|]

ORIGINAL: AB

tok dette fra et annet forum, men tenkte det kunne være moro her i juli - gjengen...

Navn: ..
Alder: 21
Termin: 23.juli
Sivilstand: samboer
Andre barn?: nope
Vil du vite barnets kjønn? nope
Tanker rundt graviditeten: spennende! Gleder meg til å få nurket i armene!
Annet du vil dele med oss: ehh..takk for at dere er her![:)]

Navn: Minnimor
Alder: 27
Termin: 10 juli
Sivilstand:  samboere
Andre barn?: Hund & skjønn stedatter på 6
Vil du vite barnets kjønn? Ja, det blir en gutt
Tanker rundt graviditeten: Bare fryd & gammen! Gleder meg til å hilse på prinsen vår!

Navn: Hege
Alder: 29 år
Termin: 3.juli
Sivilstand: samboer
Andre barn?: nei

Vil du vite barnets kjønn? vi ville gjerne vite det på UL, men jordmor ville ikke fortelle oss det. Derfor gikk vi til en privat gynekolog og der fikk vi vite at vi venter ei jente. Jippiiiii.....

Tanker rundt graviditeten: I starten var det veldig uvirkelig på en måte, litt sånn "ja nå er vi gravid, men hva innebærer nå det da?!" Reka i magen var liksom bare der. Klaret vi gledet oss, men viste så lite om det å være gravid. Nå som en kjenner liv, ser magen har vokst og det bare er 5 uker til termin har det blitt mer konkret, og vi gleder oss på en annen måte nesten. Har jo fått en forhold til den lille i magen, det er liksom ikke bare en liten reke...

Annet du vil dele med oss: Hmmm.... kommer ikke på noe nå.... Synes det har vært fint å kunne bruke BV til å øke kunnskapen om svangerskapet. Jeg har ikke vært den som har skrevet mest, men har likevel prøvd å holde meg oppdatert om det som skjer med dere her inne. Har fått mye hjelp og mange gode råd, så tusen takk.

Navn: Linn Therese
Alder:  25 år
Termin: 24. Juli 
Sivilstand: Kjæreste, men er alene på en måte!
Andre barn?: Voffsen Sasha
Vil du vite barnets kjønn? Det vet jeg da, det er jo en gutt!
Tanker rundt graviditeten: Det har vært litt opp og ned pga visse problemer i forholdet,
men nå bare gleder jeg meg!!  Er utrolig lykkelig med tanken!! JIPPIII!!
Annet du vil dele med oss: Koser meg masse med BV, og spesielt juli-gjengen,
vi er alle flinke å ta vare på hverandre, kjempeglad for at jeg fant veien inn hit!

Back
Topp