Litt om oss...

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet

AB

Forumet er livet
tok dette fra et annet forum, men tenkte det kunne være moro her i juli - gjengen...

Navn:
Alder:
Termin:
Sivilstand:
Andre barn?:
Vil du vite barnets kjønn?
Tanker rundt graviditeten:
Annet du vil dele med oss:

Begynner jeg da[:D]

Navn: Anne Britt
Alder: 24 år
Termin: 6.juli
Sivilstand: lykkelig gift med verdens skjønneste mann
Andre barn?: nei
Vil du vite barnets kjønn? vi ville det, men det kunne de ikke se på ul.. snufs.. *vente tålmodig*
Tanker rundt graviditeten: Veldig spendt, gleder oss selvfølgelig, men er litt nervøs for fødselen.
Annet du vil dele med oss: Kjempegodt å ha dere alle sammen her!! Er så godt å kunne spørre og "mase", eller bare snakke og kose seg sammen med dere..hehe...

Navn: Anette
Alder: 27
Termin: foreløpig 28 juli
Sivilstand: samboer med verdens beste siden 1999
Andre barn?:Ja, Nikoline på 4,5 år 
Vil du vite barnets kjønn? Nope
Tanker rundt graviditeten: Er så lykkelig, vi har venta en stund på at den skulle sitte. [:D]
Annet du vil dele med oss:Herlig å ha noen å "snakke" med her inne. Godt å kunne få råd og ikke minst kunne bidra med råd til dere alle. 

ORIGINAL: AB

Navn: Cecilie Edvine
Alder: 31 år
Termin: 28.juli
Sivilstand: Gift med mannen jeg forguder[:)]
Andre barn?: 2 stk, Marcus på 10 år og Pia på 9 år
Vil du vite barnets kjønn?Jepp, men det var umulig veldig beskjeden 
Tanker rundt graviditeten: Redd for å få komp/ plager spes. sv diabetes!
Annet du vil dele med oss:Svangerskapet til nå er igrunn dans på roser i forhold til det jeg har hatt før. Tidligere sv.skap var jeg plaget med deprisjoner,angst,sv.forgiftning,sv.diabetes pluss ødem i kroppen![&:]
Derfor er jeg veldig overrasket over hvor fint og problemfritt jeg har det nå!
Men det er tidlig enda....men tror at siden jeg er så lykkelig og forelsket[:D]
vil det helt sikkert være like bra om 20 uker[:)] thihi.. evig optimist jeg!![8D]

Navn: Camilla
Alder: 24
Termin: 14/7-06
Sivilstand: Samboer
Andre barn?: Nei, dette er førstemann
Vil du vite barnets kjønn? Usikker. Har det foreløpig liggende i en konvolutt,men har begynt å få guttefølelse.
Tanker rundt graviditeten: Begynner endelig å bli i bedre form og er begynt å trene igjen og drikke litt kaffe igjen.Har stort sett sovet og kastet opp og vært livredd for alt som kunne være farlig.Nå som UL er vel overstått og babyen sparker som bare det kan jeg slappe litt mer av og nyte graviditeten.Er imidlertid litt redd for å legge på meg kjempemasse og bli sytete og klagete sånn at jeg går gubben på nervene.Føler han får unødig mye pes for tiden.
Annet du vil dele med oss:Graviditeten har gjort meg til et nytt menneske.Er blitt mye mer "mamma" (hvilket jeg aldri hadde trodd).Festing og uteliv frister overhodet ikke og jeg har nok modnes en hel del.Tenker hus,bil,økonomi og ferier nå.Ikke mer "vi reiser en tur til India" fakter her i gården. and i cant say i dont like it[;)]

Navn: Ragnhild
Alder: 26
Termin: 23. juli Og dagen etter er vår toårs bryllupsdag, kanskje det blir da?
Sivilstand: Gift med verdens snilleste mann fra Skottland
Andre barn?: Nei, men jeg ønsker meg mange!
Vil du vite barnets kjønn? Ja, og det er en gutt!

Tanker rundt graviditeten: Det er kjempekjekt å være gravid. Har alltid vært glad i barn, så jeg føler at jeg har kommet på rett hylle nå. Har allerede begynt å tenke på meg selv som en mamma, he, he. [:)] Var litt slitsomt i november, desember og starten av januar, da jeg var kvalm og trøtt, men nå har jeg det kjempefint. Mannen min er også veldig søt. Han liker å ha handa si på magen min for å kjenne om han kan kjenne noe. I forgårs bedyra han plutselig at han ikke vil sende lillegutten i barnehage når han er ett år, nei, da vil han heller være hjemmepappa! Syntes det var fint sagt.

Annet du vil dele med oss: Glad jeg fant dette forumet! Syns det var lenge å vente en måned fra jeg fant ut jeg var gravid til første kontroll hos legen. Hadde tusen spørsmål, og heldigvis fikk jeg svar på noen av dem her. Det er et eget fellesskap her i juliklubben, og det syns jeg er kjempefint. Også gleder jeg meg veldig til å treffe trillevennen min, FruE, når hun flytter til Trondheim. [:)]

Navn: Trine
Alder: 25 år
Termin: 26.juli
Sivilstand: Gift
Andre barn?: Nei
Vil du vite barnets kjønn? Ja, vi fikk vite at det var en jente. Var rett ut å kjøpt litt rosa klær ettepå.
Tanker rundt graviditeten: Planlagt, vi prøvde oss på en vår baby, men mistet da jeg var 10 uker på vei, blei heldigvis gravid igjen mnd etterpå, så nå blir det sommer baby istedenfor. Var veldig redd for å miste igjen, men etter UL vi hadde i uke 17, har jeg tro på at dette går bra. Synes tiden går litt seint. Er i fin form, og i full jobb. Synes alt med svangerskap og fødsler er veldig spennende, har lyst å bli jordmor selv. Gleder meg over hvert minste lile dunk fra magen, og gleder meg veldig til mannen min kan kjenne dem. Gleder meg til fødselen!
Annet du vil dele med oss: Spennende å følge dere andre heri juli-gjengen. Kjekt å kunne dele forskjellig med andre i samme situasjon her inne... [:D]

Navn: Lisa
Alder:
Termin:
Sivilstand:
Andre barn?:
Vil du vite barnets kjønn?

Navn: Lisa
Alder: 21 år
Termin: 14 juli er vår skatt ventet[:D]
Sivilstand: vi er lykkelig forlovet.[:D][:D] hehe..skikkelig klisje aktig!!![8D]
Andre barn?: nope... 
Vil du vite barnets kjønn?  jepp vi fikk se det på ul[:D] venter en liten prins..
Tanker rundt graviditeten: vi gleder oss sssååå sinnsykt mye.. er vårt første barn så vi er veldig spente[:D]
Annet du vil dele med oss:  er veldig glad for og ha dere her[:D][:D] jeg er sykemeldt og er hjemmeværende og da er det godt jeg har dere og jabbe hull i hodet på!!![:D][:D][8D]

Navn: Gitte Mari heter eg og er ny her inne 

Alder: 22 år

Termin: 9.juli venter vi det herlige nurket vårt

Sivilstand: Samboer med min kjære:)

Andre barn?: Nei dette er det første, det var godt planlagt. Skal ha 3 barn, hvis det går etter planen.

Vil du vite barnets kjønn? Nei vi har vært på ultralyd to ganger og klarte å holde oss:) Akkurat det samme hva det blir, så då er det jo kjekt med spenningen. Men har en liten følelse om at det er en liten prins som kommer.

Eg nyter hvert eneste sekund med den lille i magen.... gleder meg til å se han/hun. Det kommer til å bli helt fantastisk.

Annet du vil dele med oss: Dette er en fantastisk side og virker som det er masse flotte mennesker her:) håper på å bli bedre kjent med dere.

Navn:
Alder: 30
Termin: 20.7.06
Sivilstand: Gifta oss i høst
Andre barn?: 1 sønn på 2 år
Vil du vite barnets kjønn? Fikk vite at det mest sannsynlig er en jente
Tanker rundt graviditeten: Denne er helt anderledes enn den forrige. Da var jeg mye deprimert, mye pga at jeg og mannen in nettopp hadde blitt sammen. Alt var usikkert, jeg var student, han var mellom 2 jobber, vi hadde ikke noe eget sted og bo. Og ikke minst, vi kjente hverandre ikke. En tøff start, men har jo fått vært gjennom mye som andre par bruker år på å komme seg gjennom. Nå er jeg lykkelig gidt, og dette barnet er veldig planlagt!
Annet du vil dele med oss: Forrige gang var jeg mye syk og hadde sterk bekkenløsning, nå er alt bedre.

Navn: Linda
Alder: 26
Termin: 7/7
Andre barn?: ingen
Vil du vite barnets kjønn?  Ville vite det, men gullet var sjenert under UL.  Skulle ønske at jeg fikk flere UL.
Tanker rundt graviditeten: Har ventet og planlagt lenge.  Samboeren har ønsket dette lenge.  Har blitt ferdig med skole, fått litt praksis og føler meg klar til dette stor ansvaret.
Annet du vil dele med oss:  Er kjempeglad for at alle dere i samme sit er der og er villige til å svare på både teite og alvorlige spørsmål.

Navn: Kari

Alder: 32

Termin: 19.juli

Sivilstand: gift siden 29.06.02

Andre barn?: Sebastian født 23.05.04 - snart to år [:D]

Vil du vite barnets kjønn? Ja, trodde det var en gutt[:D]

Tanker rundt graviditeten: Kjekt å være gravid igjen og gleder oss veldig til baby-gutten kommer.

Annet du vil dele med oss: Kjekt å lese om andre i samme situasjon.

Navn: Trine

Alder: 31 (blir 32 i juli)

Termin: 13 juli

Sivilstand: Samboer med pappaen til nurket [:D]

Andre barn?: Ikke jeg, men samboer har 2 som bor hos oss annenhver uke

Vil du vite barnets kjønn? Jeg vil, men ikke samboer. Kunne ikke se det på rutineUL heller. Kanskje jeg får overtalt sambo før vi skal på UL i uke 32.

Tanker rundt graviditeten: Dette er det største som har skjedd meg. Kunne ikke vært mer fornøyd med livet enn jeg er nå (selv om jeg har noen plager)

Annet du vil dele med oss: Supert at dette nettstedet finnes, og at det er så mange hyggelige jenter her. [:D]

Navn:
Alder: 25
Termin: 30/7
Sivilstand: Gift
Andre barn?: Nei, dette er det første
Vil du vite barnets kjønn? Njeeeei - ble ikke til at vi spurte på ultralyd, og da jordmor heller ikke sa noe, tok vi det som et 'tegn' på at vi skal få lure og gjette i noen mnd. til... [;)]
Tanker rundt graviditeten: Veldig veldig stort og fantastisk - samtidig som de første månedene var kvalmende, trøtte og egentlig ganske kjipe...
Annet du vil dele med oss: Er veldig glad for at man kan få svar på alt mulig her, og så ønsker jeg dere alle et flott svangerskap, og lykke til framover!

Navn: Tove

Alder:  31 år

Termin: 20. juli

Andre barn?: Ikke jeg, men samboer har ei jente på 6 fra før

Vil du vite barnets kjønn? Nei, må beholde litt spenning ;)

Tanker rundt graviditeten: Har liksom ennå ikke helt forstått at jeg er gravid jeg... Har alltid fått høre fra leger at jeg måtte ha hjelp dersom jeg skulle  ha barn i fremtiden, og nå sitter jeg her, helt uten hjelp [:D]

Annet du vil dele med oss: Synes det er veldig koselig å titte innom her av og til ( ofte), får så masse gode råd etc. [:)]

Navn:
Alder:
Termin: 26.Juli

Sivilstand: Gift me verdens beste mann [:D]

Andre barn?: Nope...

Vil du vite barnets kjønn?: Ja vi ville det , men den var for aktiv på ultralyd så hun fikk ikke sett om det var gutt eller jente.. så vi får bare vente spent...

Tanker rundt graviditeten: Gleder oss utroli mye til den lille kommer [:D]

Annet du vil dele med oss: Det er kjekt å ha BV , det er så fint å kunne spørre om forskjellige ting å få svar av en annen person i same situasjon elle som har vært i den situasjonen [:D]

Såg det var kommet opp en ny link om akkurat samme tema, så jeg tenkte man kunne få frem denne igjen, siden den var havnet laaangt bak på listen.

Navn:

Alder:  29 (blir 30 i juni)

Termin: 8.7.2006

Sivilstand: samboer

Andre barn?: ja, ei jente på 3 år:)

Vil du vite barnets kjønn? ja ,fikk vite på UL at det blir en gutt :)

Tanker rundt graviditeten: spennende tid

Navn: Dorothy....
Alder: 22 År....
Termin: 9. Juli....
Sivilstand: Forlovet med Samboeren....
Andre barn?: Nope, Bare hunden og katten min....
Vil du vite barnets kjønn? Jah, Vi vet det, Det er er gutt....
Tanker rundt graviditeten: Var veldig nervøs I begynnelsen mest for leger, Blod og sprøyter, Men gleder meg mere nå.....
Annet du vil dele med oss: Nope..... [:D]

Back
Topp