Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Navn: Anette
Alder: 27
Termin: foreløpig 28 juli
Sivilstand: samboer med verdens beste siden 1999
Andre barn?:Ja, Nikoline på 4,5 år
Vil du vite barnets kjønn? Nope
Tanker rundt graviditeten: Er så lykkelig, vi har venta en stund på at den skulle sitte. [:D]
Annet du vil dele med oss:Herlig å ha noen å "snakke" med her inne. Godt å kunne få råd og ikke minst kunne bidra med råd til dere alle.
ORIGINAL: AB
Navn: Cecilie Edvine
Alder: 31 år
Termin: 28.juli
Sivilstand: Gift med mannen jeg forguder[:)]
Andre barn?: 2 stk, Marcus på 10 år og Pia på 9 år
Vil du vite barnets kjønn?Jepp, men det var umulig veldig beskjeden
Tanker rundt graviditeten: Redd for å få komp/ plager spes. sv diabetes!
Annet du vil dele med oss:Svangerskapet til nå er igrunn dans på roser i forhold til det jeg har hatt før. Tidligere sv.skap var jeg plaget med deprisjoner,angst,sv.forgiftning,sv.diabetes pluss ødem i kroppen![&:]
Derfor er jeg veldig overrasket over hvor fint og problemfritt jeg har det nå!
Men det er tidlig enda....men tror at siden jeg er så lykkelig og forelsket[:D]
vil det helt sikkert være like bra om 20 uker[:)] thihi.. evig optimist jeg!![8D]
Navn:
Alder: 30
Termin: 20.7.06
Sivilstand: Gifta oss i høst
Andre barn?: 1 sønn på 2 år
Vil du vite barnets kjønn? Fikk vite at det mest sannsynlig er en jente
Tanker rundt graviditeten: Denne er helt anderledes enn den forrige. Da var jeg mye deprimert, mye pga at jeg og mannen in nettopp hadde blitt sammen. Alt var usikkert, jeg var student, han var mellom 2 jobber, vi hadde ikke noe eget sted og bo. Og ikke minst, vi kjente hverandre ikke. En tøff start, men har jo fått vært gjennom mye som andre par bruker år på å komme seg gjennom. Nå er jeg lykkelig gidt, og dette barnet er veldig planlagt!
Annet du vil dele med oss: Forrige gang var jeg mye syk og hadde sterk bekkenløsning, nå er alt bedre.