Litt om oss :)

Sannheten

Forumet er livet
Jeg er da 31 år, bor på Mogreina med kjæresten min og mine to vakre barn, Lex på to og Saga på litt over 1år ( født 30.sept) . De går i barnehage 3-4 ganger i uka og er verdens beste venner :) Lex er laktoseintoletant og har CCF syndrom, Saga har vi ikke merket noe uvanlig med :)
Jeg driver en restaurant på Gardermoen, mannen min jobber innen eiendom, samt at vi har en del utleie og salgsobjekter sånn på si :)
Jeg tenkte jeg skulle bli litt mer aktiv her inne, har tidligere stort sett vært inne på Generelt og på et annet terminforum.
Lennypenny og jeg har barn på nesten nøyaktig samme alder, så hun har jeg hatt en del kontakt med :D

Hadde vært morro å visst hvem dere er også? Ser ut som dere er en trivillig og aktiv gjeng :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Såå hyggelig at du skal komme tilbake :-) Du kan bli medlem på Secret septembah hvis du vil også? :-)

Har du det bra? :-)

Sent from my GT-I9300

Jeg er da 31 år, bor på Mogreina med kjæresten min og mine to vakre barn, Lex på to og Saga på litt over 1år ( født 30.sept) . De går i barnehage 3-4 ganger i uka og er verdens beste venner :) Lex er laktoseintoletant og har CCF syndrom, Saga har vi ikke merket noe uvanlig med :)
Jeg driver en restaurant på Gardermoen, mannen min jobber innen eiendom, samt at vi har en del utleie og salgsobjekter sånn på si :)
Jeg tenkte jeg skulle bli litt mer aktiv her inne, har tidligere stort sett vært inne på Generelt og på et annet terminforum.
Lennypenny og jeg har barn på nesten nøyaktig samme alder, så hun har jeg hatt en del kontakt med :D

Hadde vært morro å visst hvem dere er også? Ser ut som dere er en trivillig og aktiv gjeng :)

Hei og velkommen! :)
Jeg er 26år (lærerstudent) og bor utafor Molde sammen med mannen min (IT) og datteren vår, Jenny. Hun er født 12.sept, tre uker før termin, og ble forløst ved hastesnitt. Som liten baby hadde noen anfall som har påvirket den motoriske utvikl, men det begynner å gå seg til nå. Hun er iallfall ei veldig blid og medgjørlig jente!:)

Så kjekt at dere to har hatt kontakt da!:) Kjenner dere hverandre fra før, eller møttes dere gjennom forumet?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei og velkommen! :)
Jeg er 26år (lærerstudent) og bor utafor Molde sammen med mannen min (IT) og datteren vår, Jenny. Hun er født 12.sept, tre uker før termin, og ble forløst ved hastesnitt. Som liten baby hadde noen anfall som har påvirket den motoriske utvikl, men det begynner å gå seg til nå. Hun er iallfall ei veldig blid og medgjørlig jente!:)

Så kjekt at dere to har hatt kontakt da!:) Kjenner dere hverandre fra før, eller møttes dere gjennom forumet?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Sannheten har en sønn som er like gammel som Wael og datteren er noen dager eldre en Mina.. hadde termin omtrent likt med begge hehe...
Ble kjent på okt 2011 :-):-)

Sent from my GT-I9300

Velkommen til oss :)
Hermine ble født 27.08.12, og er for øyeblikket den eldste av "septemberbarna" :p Hadde termin 10.09. så hun kom 15 dager før termin, og er vår første :) Hermine er ei aktiv og meget pratsom lita jente, men begynte ikke å gå før hun var 14 måneder. Nå løper hun :p
Vi bor i Tromsø, begge er 26 år og mannen min er revisor mens jeg holder på å avslutte master i spesialpedagogikk :)

Hei og hopp :)

Velkommen!;)

Jeg er 26år og samboer er 29, vi har akkurat fått vårt 3 og siste barn:) eldste datter heter Emira og fyller 4 nå 12 des, Liana ble født 14.09.12 og Leoh ble født 14.10.13 :) vi bor på Rjukan (telemark) og jeg er ansatt i er café/kaffebar, men har ikke vært på jobb siden jeg ble gravid med Liana:eek::p;) Liana er er travel og veeeeldig aktiv liten 1åring (som sikkert de fleste på gruppa er:P), og interessene hennes for tiden er å gå, løpe, klatre og danse :P hehe..

☆★hilsen meg★☆

Så koselig at du vil skravle med oss:-)

Jeg er 29 år gammel, gift og bor i Trondheim. Vi fikk vår første jente i fjor, 22. september. Venter nå jente nr 2 rundt den 13. mars:p

Takk for oppdatering dere! Hyggelig!

Haha, er dere mye inne på Secret Septembah? For da vil jeg gjerne være med!

Takk for oppdatering dere! Hyggelig!

Haha, er dere mye inne på Secret Septembah? For da vil jeg gjerne være med!
Ikke kjempemye. Men,litt greit å være medlem der også :-)

Marian87 : hjelper du Sannheten på veien dit? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Heia :) Og velkkommen :) Eg heita Vigdis og eg e fra Korgen, (nordland) og bor på finni…1 mil uinna korgen. Eg e aleina mamma (eg har ho 75% av tia) tell Fie, som e født 20.sept. Eg e student, studer økonomi og ledelse. Fie går i barnehagen 5 daga i uka :)

Håp du bi å trives her inne :)

Så koselig at du vil skravle med oss:-)

Jeg er 29 år gammel, gift og bor i Trondheim. Vi fikk vår første jente i fjor, 22. september. Venter nå jente nr 2 rundt den 13. mars:p
Jeg ble litt forvirret angående hvem Nasse var men da vet jeg altså at det er en jente :) gratulerer med baby i magen!

Hei og velkommen :)

Jeg er 29 år, og samboer med en på 32. Vi har ei jente som ble født 12.09, og en lillebror på vei, så i april blir vi en familie på fire :) Bor utenfor Ålesund.

Hei hei!
Så koselig med en presentasjon :D
Mannen og jeg har to gutter på 5 og 1 år! Teodor og Eskil =)
Vi bor på Lillehammer og mannen jobber i forsvaret mens jeg er utdannet med bachelor i barnevern. Nå tar jeg videreutdanning i spes.ped mens jeg jobber med enslige mindreårige flyktninger, og Lillebror Eskil er hjemme sammem med meg på dagtid frem til neste høst.

Ikke kjempemye. Men,litt greit å være medlem der også :-)

Marian87 : hjelper du Sannheten på veien dit? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Hun må ha minst 50 innlegg i termingruppa først ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg ble litt forvirret angående hvem Nasse var men da vet jeg altså at det er en jente :) gratulerer med baby i magen!

Hehe, det er kjælenavnet, hun heter Anette:-)

Hei og velkommen inn til oss:)
Jeg er 28 år og mannen er 25 år:) Vi har 3 barn<3 2 jenter på 6 og 4 år og minstegutten på 15 mnder født 4 september:)
Bor på Minnesund, men mannen er opprinnelig fra Mogreina;):p Moro:)

Back
Topp