Litt om deg:)

Mommy1986

Andre møte med forumet
Hva jobber du som?
Trives du med valget?

Selv er jeg sykepleiestudent etter å ha jobbet med, og studert, litt av hvert :)
Jobber: alt fra hjemmesykepleie til butikksjef i klesbutikk...
Studier: psykologi, adm/ledelse, språk, statistikk og økonomi

Jeg er diplomeksportmarkedsfører. (Hehe, ja, det kan man ikke bli lenger. Nå heter det master i internasjonal markedsføring og er fem år i stedet for fire)

Jeg jobber med logistikk og eksport i legemiddelindustrien. Er ganske fornøyd med jobben, er en spennende industri og gode kollegaer, men selve jobben er veldig operativ. Etter snart åtte år i arbeidslivet skulle jeg gjerne jobbet mere med markedsføring og strategi. Men det er vanskelig å få til her jeg bor. Hjelper mannen litt på si med markedsføringen av hans nystarta firma da, og det er veldig spennende, men også veldig utfordrende siden vi ikke har noe budsjett. ;)

eg er barne og ungdomsarbeider og jobber med en 1. klasse og på SFO, trives veldig godt i jobben

Jeg også har gjort litt ymse...er utdannet frisør og jobbet litt med det, men har nå tatt bachelor i internasjonal markedsføring. Siden jeg ble uplanlagt gravid dette året jobber jeg for tiden som assisterende avdelingsleder, men skal videre på master i UK etter permisjonen, da innen business. Er veldig interessert i markedsføring og håper å kunne drive på med det videre :) 

Jeg er utdannet webintegrator (koder hjemmesider) Men  jobber som kundeservicemedarbeider i Lyreco og selger kontrorartikkler til bedrifter så hverdagen består av kopipapir, kaffe, kuglepenner, printerutstyr osv. Som hobby driver jeg med homepartys av me&i barne og mammaklær og trives veldig godt med det. Styrer arbeidstiden selv og treffer masse flotte folk. Vi begynner med vår/sommer kolleksjonen imorgen så jeg gleder meg masse til å komme igang med det.

Så morro Mess, da er vi to innenfor samme fagfelt!

Hva jobber du som?

Jeg er utdannet og jobber som sykepleier i 80%

Trives du med valget?

Kort sagt, har jeg visst det jeg vet i dag hadde jeg ALDRI utdannet meg som sykepleier. Ikke misforstå meg, jeg elsker å jobbe med mennensker og er stolt av yrket mitt, men det er "rammen" rundt jeg ikke trives med. Jeg er ekstremt lei av konstant ha dårlig samvittighet for jeg ikke rekker over det jeg vil og skal. Er frustrert over ofte å må gå med underbemanning. Jeg er dritt lei av ikke å bli satset på, ikke oppleve personlig vekst og utvikling i faget,  bli sett og satt pris på. Jeg er også drittlei dårlig ledelse, manglende info and so on.... Er vel knapt nok innen noen yrker som helsesektoren en finne så mange dårlig egnede ledere.

Ønsker mer kvalitet og mindre kvantitet på arbeidsplassen min.

Avslutter der, kjenner jeg blir frustrert og kunne holdt et laaaaaaaangt foredrag nå kjenner jeg.

Jeg jobber på Kiwi og jeg hater det!!! Jobben i seg selv er grei, men avskyr arbeidstidene, den sykt lave lønna og mest av alt de jeg jobber med!!! Søker ny jobb i løpet av denne permisjonen....

Jeg jobber som inspektør i tollvesenet.
Avd. grensekontroll/etterretning..

Trives som bare det, jobben er perfekt for meg!

Jobber som frisør, men får se hva tiden bringer videre, blir nok kanskje noe mer utdanning på meg, mulig jeg begynner mens jeg er i permisjon :)

Jeg er sykepleier - er og utdannet som radiograf (men jobber ikke som det)... jobber på sykehus, på kirurgisk/ortopedisk avdeling...
Trives på jobben, men hater intenst turnusarbeid...

Og liker ikke å jobbe under det presset vi så ofte jobber under - alt for mye å gjøre, for få ansatte på jobb, for lite tid, for lite penger...

savner som **AM** sier - savner å bli satt pris på av arbeidsplassen, fordrar ikke dårlige ledere...

I løpet av det neste året kommer jeg til å være på jakt etter ny jobb for å komme bort fra turnusarbeid - og aller helst har jeg lyst å være støttepedagog i kommunen - har vært utlyst en del stillinger nå, men passer så utrolig dårlig da at jeg skal ut i permisjon fra høsten av... så håper på flere muligheter i løpet av det kommende året...

Jeg er utdannet Grafiker med svennebrev og har jobbet med det i 9 år. Så ble jeg syk, og har vært på omskolering til barne- og ungdomsarbeider. Mangler noen år før jeg kan ta fagbrev, men er fortsatt syk og det ser dårlig ut at jeg får gjennomført det :(
Har jobbet med alt fra klesbutikk, bensinstajon, grafisk, vaskekjerring til barnehage.

Elsker det å bruke kreativiteten og håper jeg blir frisk så jeg kan gjennoppta den grafiske biten.
Eller så må jeg starte på nytt, og hva vil jeg da bli, har ikke peil?

Er i diskusjoner med nav om dagen, og det er ingen enkel sak. De er sååå firkanta og alt er bare surr. Lurer på hvordan det skal bli med permisjon???

Jobber i kommunen, på servicekontoret. Trives godt - det er perfekte arbeidstider. Fra 07.30 - 15.00, men jeg kan komme akkurat når det passer meg så lenge jeg er på jobb før 09.00. Fleksitid er herlig - og gull når man har små barn.

Jeg har fagbrev i kontorfaget. Ikke den mest spennende yrkesveien man kan gå, men så langt er det helt greit. Tidligere har jeg også jobbet i hotellresepsjon og klesbutikk.

jeg er utdannet og jobber som elkraftingeniør, jobber med prosjektering av høspentanlegg og trives veldig med det :)
lønna er ok og jobber mest med mannfolk, kort sagt en grei tilværelse :)
nå som jeg har fått barn ser jeg at jeg gjerne kunne tenkt meg å jobbe med barn isteden, men det toget har nok gått.

Jeg går i lære på europris og liker det absolutt ikkje, liker grunn jobben men ikkje plassen, folkene eller sjefen, jeg vil faktisk bli fotograf men ikkje funnet noen måte å bli det på uten om skolebenken, så jeg er egentlig litt på villspor om hva jeg skal etter permisjonen,om jeg skal avslutte eller ikkje...

Back
Topp