Litt nervøs..

RaMona78

Forelsket i forumet

Eg var på ul i uke 8 og alt såg heilt fint ut :) men dagen etter kom det bittelitt blod, kun då eg tørket meg.. Det har skjedd 2 ganger til med noken dagers mellomrom..men igjen veldig lite altså...Legen sa at han var ikkje så bekymret sida alt var så bra på ul..og leser at mangen har litt blødninger tidleg i svangerskapet..Noken erfaringer å dele ? 

Eg har jo alle mulige symptomer, kvalm fra eg våkner til eg legger meg, og magen har faktisk allerede kommet fram litt :) 

har aldri opplevd det selv, men har hatt et par veninner som det har skjedd, alt der gikk veldig fint. de fikk beskjed av legen at det var veldig vanlig :-)

Det samme skjedde med meg også, jeg var i uke 7, grunnen til at jeg fikk små blødninger etter at jeg var på ul var fordi jeg hadde innvendig ultralyd sa legen

takk for svar :) ja det kan visst virke som det er ganske normalt :) men blir uansett litt redd når det er litt blod der, tenker det værste med ein gang..men når ein først har sett hjerte slå på ul så er jo sjangsene 90% for at alt går bra..resten 10% er jo viss fosteret er sykt, og då er det jo ei meining viss det skulle gå galt...

Back
Topp