Litt navnehjelp :) *avstemning*

HvitSnø

Elsker forumet

Oi,oi,oi nå er det jammen meg lenge siden jeg har vært inne her!!! Dagene fyker avgårde og det er jo snart bare 10 uker igjen!!!! 

Vi funderer litt på navn for tiden og har kommet frem til 6 alternativer som begge kan ha - men hvilket av de det blir aaaaner vi ikke. 

Så det jeg lurer på er: hvilket navn ville du valgt? (storebror heter Mathias, hvis det har noe å si for ditt valg;)

Skriv gjerne og hvorfor du valgte som du gjorde :)

likte olivia best der jeg 

Hadde ikke søsteren min het Elise, hadde jeg brukt det på jenta mi, så derfor stemmer jeg Elise. Elisa er forøvrig også fint synes jeg.
Kjenner noen som har en sønn som heter Mathias, der heter søsteren Mathilde, klinger veldig fint sammen! :-)

Jeg stemte Olivia :) Synes det er et kjempefint navn :) Hadde det på listen over jentenavn hos oss også.

Lohne skrev:
Synne! Live som nr 2:)

Samme her ;)

Synne!!

Rett og slett fordi det er et enkelt navn og fordi jeg kjenner et par som heter Synne og er helt fantastiske mennesker :)

Live! Fordi jeg liker det ;)

Jeg stemte Hannah <3 Min vakre fantastiske 5 åring heter det =)

Elise er også veldig fint - men et navn annen hver unge her heter, så det ville JEG styrt unna =)

Likte Hannah best, selv om det er mange som får det navnet nå. Live er også fint!

Jeg stemte på Elisabeth, fordi det er et "vanlig" navn som ikke annenhver unge heter.. :)

Her var det mange forskjellige meninger!! :) Takk for svar alle sammen! Synes dette er såååå vanskelig! Vi er jo for så vidt heldige som har samme smak begge to - men er jammen meg ikke lett å velge et navn!! :)

Elisabeth og Olivia ,syntes jeg er finest.:)

Back
Topp