Litt motløs

lenemor

Forumet er livet
Egentlig skulle vi gledd oss, pakket og planlagt for ferie, men her sitter vi og vet ikke om vi kommer oss av gårde engang. Jeg merker at jeg blir litt trist av å drive og pakke for kanskje å måtte snu på flyplassen i morgen. Prøver å unngå alle oppdateringer om flyplassene, for hver åpning gir håp mens lukking rett etterpå gjør det håpløst igjen.... folk er flinke å fortelle meg når flyplassen stenger da, så jeg unngår jo ikke åf å det med meg allikevel.

Og så har jeg vært på møte med FO... og konklusjonen er ganske enkelt at jeg ikke har noen jobb, og det er ikke noe å gjøre med det. Det positive i situasjonen er at arbeidsgiveren min har hatt en opprydding og ordnet opp i alle korttidskontrakter, men det løste seg best for dem som har vært der lengst og dermed har blitt tilbudt faste stillinger.... Så nå får jeg krysse fingrene for de stillingene jeg søker på i morgen... som jeg allerede har fått vite at det er en del søkere til

Og bare for at jeg skal bli litt ekstra stressa har August sovet hele fem minutter siden 11 i formiddag... da sov han et kvarter

Blæh - vet ikke hva jeg ville med dette engang, jeg må bare spy ut litt håpløshet og frustrasjon før jeg går og pakker litt mer til turen vår til spania eller flyplassen [&o]

Huff, så kjipt[&o] Håper det ordner seg med tur og med jobb[:)] Klemmer fra meg

Åhhh høres ut som ting topper seg nå![&:] Kjipt med ferien som var planlagt og etterlengtet!!!

Men må si at du har gjort en god jobb for dine kollegaer som nå har fått orden på tingen! Desverre er det ikke slik at det ordner seg for den som står på, men an resten får det bedre! Håper og krysser fingrene for en ny jobb nå!

Håper dere kommer lengre enn lufthavnen. God tur. Og lykke til med jobbsøking!

huff denne askeskyene kan dra sin vei nå så dere kommer dere på ferie, unner dere virkelig en deilig ferie nå.
Leit å høre at det ikke gikk din vei på FO møte, men de som får deg som arbeidsaker er utrolig heldig. så krysserfingrer for for jobben du har søkt på blir din.

Kan det være at August er reisesyk, at han føller at det er noe på gang? vet jeg var sånn når jeg var liten.

sender deg en stor klem,

eh... vi reiser ikke i morgen forresten.... det er først på lørdag [8D]

Takk for lykkeønskninger og gode ord.. jadda, det ordner seg sikkert med jobb, og med ferie også... jeg må jo bare tro det. Har sendt av gårde jobbsøknaden min nå, og så skal jeg sende mail med attester og sånt i morgen... så får vi se

Det er gamlejobben din som er taperen her som ikke får deg som ansatt..!
Og jeg håper at dere kommer dere avgårde.. [:)]

Jeg krysser fingrene for at dere får dratt. Og for at det dukker opp toppen-jobb til deg snart! Håper du får en av de stillingene som du har søkt på!!

Trøsteklemmer til deg

Back
Topp