Litt morsomt

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Leah har da lenge ment at William har hale, og ikke hun [;)]
I sta også nevnte hun dette da jeg byttet bleie på W, så sier jeg at nei, det er ikke hale, det er en tiss. Og spurte hva hun har siden hun sa hun ikke har hale ;
" Jeg har bare romper jeg jooo " [8D][:D]

[:D] morsomt! Johanna har ikke kommentert "halen" til lillebror ennå

hehe herlig!!

Solveig har tisseline.. hehe I starten så sa hun at Aslak hadde tisseelefant![8D][:D]

He he - så herlig da, de kan få sagt det! Amalie påstår at hun har pupper hun - eller "baby-pupper" mens mor har KJEMPESTORE pupper[8D][:D]

Actrine - kanskje solveig synes lillebror har så stor tissefant da, at det er en hel elefant?

Elimor; Johanna sier også at mamma og hun har pupper, mens pappa ikke har det.. men i følge henne har hun også store pupper altså (og i helgen dro hun opp kjolen og skulle mate August, mens G, mamma og jeg satt og holdt pusten for ikke å sprute ut i latter)

ORIGINAL: Elimor

He he - så herlig da, de kan få sagt det! Amalie påstår at hun har pupper hun - eller "baby-pupper" mens mor har KJEMPESTORE pupper[8D][:D]

Hehe, så skjønn [:D]

Leah er veldig opptatt av "bejjå" (bh) som hun sier. Hadde en liten samtale hvor hun spurt når hun fikk bejjå for hun var jo ikke gutt. Når du blir dame så kan du få bh også .. Men hun var jo jente, ikke dame så da ville hun ikke begynne med det. Hun skulle være jente for alltid virket det som [:D]

Back
Topp