Litt mimring.....

mklu83

Gift med forumet
Mailykke 2018
Idag er det et år siden vi var i Haugesund å hadde uttak... Tiden flyr, alt for fort...
Babytiden er jo i ferd med å forsvinne.. Han ruller seg rundt, og greier å flytte seg rundt i rommet (selv om det er ubevisst ennå).
Smiler, ler og flørter..

For å takke for hjelpen med den skjønningen, tikket denne mailen inn i Klinikk Hausken sin mail-kassse idag sammen med 3 bilder.. [:D][:D]

Hei..

For et år siden idag var vi inne til uttak.. Og en spennendes og nervepirrende periode begynte...
Først vente på telefon om befruktning, så innsetting, så de to LANGE ukene før vi kunne teste..

Vi hoppet i taket når vi såg den positive testen, tenk at det hadde gått..
Vi var bare kjempe gla, kunne ikke tro at det var sant.. Endelig..

Så ble det mer venting.. Først på syv-ukers ultralyden - herlig å se det lille hjertet slå..
No kunne vi endelig slappe av.. Vi visste at alt var bra..

Ventetiden i svangerskapet gikk egentlig fort.. Selv om den lille ikke ville vise oss hvem
h*n var.. Det fikk vi vite først på 3d-ultralyd i uke 26 at det var en liten gutt vi ventet på..

Akkurat på termindatoen 21.07.2010 kom lille Oskar til verden..
Verdens skjønneste gutt...

Vi vil takke dere kjempe masse for hjelpen med å lage den fine og herlige gutten som nå ikke lengre vil ligge i armene våre,
men som heller vil sitte.. Og som ligger på gulvet å pludrer og ler...

Dere er kjempe flinke og herlige mennesker..

Med vennlig hilsen
Marianne og (samboer)

Nydelig skrevet[:)][:)] Ja dette er en spesiell tid[:)] Jeg holder på å koke sammen noe til St. Olavs jeg og[:)] Er de evig takknemlig[:)]

Det går så utrulig fort!!! Man er nødt til å bare nyyte hver eneste dag, god som vond![:D] heldigvis er de fleste dagene gode, og overgår de dårlige[:D][;)]

Veldig fint skrevet, husker eg sendte et brev til sjukehuset i vår med et bilde av veslefrøkna[:)] bildet henger nok på veggen deres i lag med alle andre ivf og icsi-babyer født året 2009[:)][:)] er oppmuntrenes med de bildene, husker eg syns i allefall det! Tenk at de har hjulpet ALLE de folkene ila de årene de har holdt på, var en vegg full av bilder av små nurk! Fant til og med 2 kjenninger på bildene, herlig![:D] skal nok myse godt på den veggen neste gang vi er der, se om frøkna er kommet opp[;)] og forhåpentligvis får hun en søster eller bror med tid og stunder...[:)][:)] kanksje et hjemmelaga mirakel..om ikkje er det i allefall god hjelp og få, og dèt er godt å tenke på[:)][:)]

Syntes de fortjente en hilsen på denne tiden! Utrolig koselige mennesker.. Og har jo på tre forsøk kun hatt med to leger og gjøre, og de samme sykepleierne hver gang.. Så ikke noe kasteball-følelse her.. [:D] Men er jo selvfølgelig forskjell fra klinikk til klinikk..[:)]

Har en slik vegg der nede også.. Og dersom vi må ned igjen der så skal jeg leite etter gullet vårt.. [:D] Veldig oppmuntrende å se for de som er nede for forsøk, jeg syntes iallefall det.. [:D]

Back
Topp