Litt lite spark...:-/

Mess

Blir kjent med forumet
Jeg bare lurer på om dere andre jenter kjenner mye spark? Her har det nemlig gått betraktelig ned...kjenner litt spark inni mellom iløpet av dagen, men aldri mer enn 3 spark så er over...kjenner også spasmer/leamus når jeg legger meg på siden...har på følelsen at den stillingen ikke er så populær, mens jeg ikke får puste på ryggen :-S  Leste her et sted at det  vil bli mindre spark etterhvert, men så lite? Er i uke 29 imorgen... Burde jeg være bekymret?

Mengden spark går vel litt mer opp og ned tror jeg. Enkelte dager er det mye og så kan jeg gå mange dager der jeg bare kjenner litt hver dag. Men hvis du går en hel dag uten spark bør du begynne å bekymre deg. Da bør du først drikke iskald, sukkerholdig saft og så legge deg ned. Etter en stund bør du begynne å kjenne noe. Hvis ikke skal du ringe føden.

det går opp og ned anna hver dag her..etter hvilken vei han ligger.

(med beina opp er det full action, men hvis han ligger med beina ned så er det mer småskraping nedi bekkenet) :)

Takk for tipset! Jeg kjøpte saft istad...fikk tipset av noen andre også...drakk en halvliter iskald saft for en time siden...og kjenner ingenting... Gir det natta og hvis ikke så er det vel verdt å ta en telefon å  bare høre hva de sier! 

Jeg er i uke 30, og her er det full fest dagen og natten lang. Plassbegrensning ingen hindring! Favorittaktiviteten hennes er nok å sykle og snurre rundt sin egen akse;) alle er jo forskjellige, men bare tre spark hørtes jo lite ut hvis h*n vanligvis har vært mer aktiv tidligere.

Vet ikke hva som er normalt, men jeg gikk flere dager uten å kjenne noen ting og ble selvsagt kjempe bekymret,men plutselig var det stor aktivitet igjen:) Jeg følte at det hadde litt med stress å gjøre,skole og masse jobb og aldri tid til å roe ned.

Jeg har da plutselig  funnet ut at placentaen er foranliggende...noe som har litt å si tenker jeg! Jeg klarte ikke sove inatt ettersom jeg ble så bekymret etter jeg tok saft-testen og alt var bom stille...ringte sykehuset og de også sa det var fryktelig lite... men det kunne ha med hvor morkaken ligger...jeg hadde ikke blitt fortalt om hvor min ligger og ettersom jeg ikke helt forstår deres fagspråk på mine papirer så har jeg rett og slett ikke fått det med meg.... 

Det eneste da er jo at det er jo veldig vanskelig til å forholde seg  til om det er noe liv...

Jeg har måtte ringe føden 2 ganger pga lite liv. Har hatt en aktiv gutt som elsker å vekke meg midt på natta, men den siste uka har det vært lite liv. Har vært innom føden og fått vite at alt var bra.. Måtte ringe en gang til men da tok det seg opp rett etter at jeg ringte og det har vært bra med liv siden, ikke så mye som det var før men det er normalt med liv heldigvis.Ring heller en gang for mye enn en gang for lite. Du føler deg mye bedre etter å ha fått sjekket det, ofte blir det full rulle mens du ligger der til kontroll.. Det ble i alle fall det hos meg.. Lykke til. :)

Back
Topp