Litt lettrørt om dagen

Spinnelill

Forumet er livet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
JuniJubel2021
Juligull2021
Septemberlykke 2024
Satt og så på mummitrollet med poden her om dagen, og så ble jeg plutselig så veldig rørt av en episode der mummi endra utseende etter han gjemte seg i trollmannshatten, og mummimamma trengte litt tid på å kjenne han igjen. Satt og strigrein i sofaen. Gubben trodde det hadde rabla helt for meg :p Driver også å sniker inne på de nyeste termingruppene og blir superrørt av presentasjonene til de som nettopp har testa positivt. Flere lettrørte sjeler for tida?
 
Last edited:
Er veldig lettrørt om dagen jeg også, spesielt når vi ser på tv av en eller annen grunn :p
 
Jeg er ikke mer lettrørt enn til vanlig. Men je har sotte å grått fordi jeg ble så rørt da jeg så på my little pony med dattera mi uten at jeg var gravid. Jeg blir veldig lett rørt til vanlig, men kunni perioder. Så har enkelte perioder hvor jeg blir rørt til tårer av alt, og andre hvor jeg ikke blir det. Akkurat nå er det sånn midt i mellom tror jeg :p
 
Umulig å se på alt mulig for tiden! Sitter og ler, og så går det fort over til gråt... Mannen sitter ofte å ser mer på meg enn det vi egentlig ser på.. :hilarious:
 
Jeg har egentlig aldri blitt særlig rørt av noe. Ikke av triste scener på film e.l. Men nå derimot.. Bare en tanke kan være nok til å få tårene til å presse på. Veldig rart!
 
Jeg har egentlig aldri blitt særlig rørt av noe. Ikke av triste scener på film e.l. Men nå derimot.. Bare en tanke kan være nok til å få tårene til å presse på. Veldig rart!

Sånn er det her også. I dag var vi på lekebutikken og skulle kjøpe en julegave, måtte gjemme meg for folk etter å ha gått forbi et dukkehus :hilarious:
 
Back
Topp