Litt lettet i dag

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
For her har kvalmen faktisk vært litt fraværende. Jeg var kvalm i noen dager etter positiv test, men så hadde jeg jo omgangssyken så tror mye av det var det. Jeg var veldig kvalm med storebror (ja, han er jo ikke det riktig enda men kaller han det for enkelt skyld) Før jeg ble gravid med han hadde jeg en SA, og da fantes jeg ikke kvalm. Moren min har mistet to ganger, og hun var heller ikke kvalm da. Så når jeg sto på badet i morges og kjente kvalmen kom, ble jeg bare glad og lettet:) Er 6 uker i morgen:)

Skjønner hvordan du tenker! Selv om det også er vanlig uten kvalme, er min erfaring at det oftest går bra med sterkere symptomer. <3

Skjønner hvordan du tenker! Selv om det også er vanlig uten kvalme, er min erfaring at det oftest går bra med sterkere symptomer. <3
Ja, for mange går det jo kjempefint uten kvalme, er jo ikke alle som blir det...Men siden både jeg og min mor har erfart det motsatte har jeg liksom ikke helt klart å slå meg til ro med det.

Å der har min kvalme forsvunnet... Hm... Er ikke sykt trett lengere heller... Eneste symptomet er tunge bryst... Jeg skal på tidlig ul, håper å se at alt er bra og at jeg kan nyte mindre symptomer! ;-)

Å der har min kvalme forsvunnet... Hm... Er ikke sykt trett lengere heller... Eneste symptomet er tunge bryst... Jeg skal på tidlig ul, håper å se at alt er bra og at jeg kan nyte mindre symptomer! ;-)
Min har vært litt av og på siden positiv test. Vært skikkelig kvalm i dag...Hvor mange uker er du? Alt er sikkert helt fint på UL:)

Gullskatt juli12:)

Min har vært litt av og på siden positiv test. Vært skikkelig kvalm i dag...Hvor mange uker er du? Alt er sikkert helt fint på UL:)

Jeg er 6+4 i dag. Jeg har fått kjent at kvalmen ikke har forsvunnet likevel, men heller har roet seg... :-) Vil helst ikke være kvalm, men ønsker samtidig å kjenne symptomene ;-) Hehe, er ikke lett dette! Men jeg har fått gått en liten tur, ryddet litt og laget middag i dag! Det er mer enn hva jeg har greid hele uken! :-P

Skjønner hva du mener...Jeg har gått og omtrent håpet jeg skulle bli mer kvalm så jeg kunne roe meg litt...Vel, når jeg først ble skikkelig kvaln, da angrer jeg på at jeg hadde tenkt det:P

Jeg er 6+4 i dag. Jeg har fått kjent at kvalmen ikke har forsvunnet likevel, men heller har roet seg... :-) Vil helst ikke være kvalm, men ønsker samtidig å kjenne symptomene ;-) Hehe, er ikke lett dette! Men jeg har fått gått en liten tur, ryddet litt og laget middag i dag! Det er mer enn hva jeg har greid hele uken! :-P
Glemte å quote, se over:)

Back
Topp