Litt lei...

~Piamia~

Glad i forumet
Av å ikke bo i nerheten av familien og venner... Bor ca 2,5 timer fra familie...  Så vi er ikke hjemme-hjemme så ofte som vi var før, nå som vi har mini.  Men når vi først er hjem, så pleier vi og bo hos min mamma. Så må jo hun få litt tid med leon, så må vi opp og besøke svigers bor ca 20 min fra mamma. (i følge sambo gjerne en hel dag) så skulle vi gjerne ha besøkt søstra mi og tanteungene mine, så er det pappan min..... puh, syns alt vi gjør når vi er hjemme er og stresse rundt, og småkrangle om hva vi skal hvem vi skal besøke osv... Helgen går veldig fort! Kommer jo sent på fredag også er det jo greit og ikke reise så seint på sondagen.. Så har jeg mange veninner hjemme jeg ville ha besøkt også, men føler liksom at vi må prioritere familien. AHHH, jeg vil flytte hjem... da hadde det ikke blitt så stress......... 

ORIGINAL: Hufsa22

Av å ikke bo i nerheten av familien og venner... Bor ca 2,5 timer fra familie...  Så vi er ikke hjemme-hjemme så ofte som vi var før, nå som vi har mini.  Men når vi først er hjem, så pleier vi og bo hos min mamma. Så må jo hun få litt tid med leon, så må vi opp og besøke svigers bor ca 20 min fra mamma. (i følge sambo gjerne en hel dag) så skulle vi gjerne ha besøkt søstra mi og tanteungene mine, så er det pappan min..... puh, syns alt vi gjør når vi er hjemme er og stresse rundt, og småkrangle om hva vi skal hvem vi skal besøke osv... Helgen går veldig fort! Kommer jo sent på fredag også er det jo greit og ikke reise så seint på sondagen.. Så har jeg mange veninner hjemme jeg ville ha besøkt også, men føler liksom at vi må prioritere familien. AHHH, jeg vil flytte hjem... da hadde det ikke blitt så stress......... 

Vi har det helt likens.
Bare at svigers bor 5 min fra min mamma.
Det er bare stress at og fram å diskusjoner om hvor vi skal bo...
Svigersøster syns vi skal bo der, men jeg føler det som om vi er på besøk der å skal da være der hele helgen. Syns det er helt anna å bo hos min mamma eller hos svigers for da kan vi beslke så mye vi vil[;)]

Men jeg trives her i Alta så foreløpig blir vi værende her....

Nei[&:]

Vil jo gjerne nå innom alle....

HUFSA !!!!
Forstår deg sååååå godt !!!!!!!!!!!!!!!!!

Her er det litt kortere vei hjem til mamma og pappa min..1 times kjøring.
Men når vi først er der,så er det såå mye vi skulle ha gjort og fått tid til..

Masse tid går til å sitte med mamma å prate med ho nesten hele halve natta..og er søstrene mine der,går det enda mere tid til å sitte å "slarve"..
SÅ har jeg venninner og slekt som skulle fått en visitt..hos noen ville jeg sittet i maaaaasse timer om gangen for det er så koselig,men har så mye annet enda jeg skal nå.

Heldigvis,når vi er der,så er det bare min familie å besøke. Hans familie bor her i nærheten,så de kan han besøke så ofte han vil..

Vil åsså flytte hjem til hjemplassen min....[:(]

Jeg skjønner deg veldig godt. Når jeg bodde br 40 min fra min mor og far, så følte jeg at jeg bodde helt på andre siden av kloden. Var grusomt langt for meg, så 2,5 time hadde jeg aldri taklet

Back
Topp