Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde ikke svartJeg ble faktisk spurt direkte om det selv om de ikke har lov til det. Jeg tror det er årsaken til at jeg ikke fikk den
Det er jo suspekt, så hadde nok ikke fått den da heller..Jeg hadde ikke svart
Jeg ble faktisk spurt direkte om det selv om de ikke har lov til det. Jeg tror det er årsaken til at jeg ikke fikk den
Men ikke si noe du bkno1453372
Skjønner hvordan du har det. Var i samme situasjon i fjor, og jeg følte meg råtten. Jeg turte ikke si noe til sjefen, og var konstant stressa over det.Nei det beste for min del er nok å ikke si noe, men får litt dårlig samvittighet da jeg vil være over halvveis når jeg evt skal begynne i stillingen etter jul. Kan jo bare jobbe 4 måneder så må de finne en vikar. Føler det er så slemt å ta jobben da?:/ Samtidig som jeg ønsker en fast jobb å komme tilbake til etter permisjonen
Skjønner hvordan du har det. Var i samme situasjon i fjor, og jeg følte meg råtten. Jeg turte ikke si noe til sjefen, og var konstant stressa over det.
Ja man føler seg rett og slett råtten fordi man ikke sier noe. Men kan risikere og bli arbeidsledig etter jul om jeg ikke tar denne jobben (hvis jeg får den da). Så får det heller være at man er litt kynisk og tenker på sitt eget beste framfor arbeidsgiver..
Ja man føler seg rett og slett råtten fordi man ikke sier noe. Men kan risikere og bli arbeidsledig etter jul om jeg ikke tar denne jobben (hvis jeg får den da). Så får det heller være at man er litt kynisk og tenker på sitt eget beste framfor arbeidsgiver..
Jeg sa JA til jobb i går etter 3 harde intervjurunder. Jeg vet akkurat hva du tenker og føler, jeg gjorde det samme, men alternativet er å kun stå med 60% dagpenger av permisjonspengebne etter permisjonen. Vi skal ikke straffes fordi vi må bære frem barnet og ammer. Jeg gruer meg masse til å si ifra om graviditeten første uka i januar, og jeg tenker på det hele tiden. MEN de har ansatt meg fordi jeg var den beste kandidaten og de ser en fremtid for meg i stillingen. Tvi tvi!!! Håper du får den!! Gjør permisjonstiden mye bedre når man vet man har jobb og penger etterpå og!
ManeMa gratulerer med jobb. Du var virkelig heldig. Jeg var ikke så heldig desverre. Håper jeg bare får en annen jobb fort
Det er jo mulig å svare med at dette er noe dere ikke har lov/anledning til å spørre omGratulerer med ny jobb! Har bestemt meg for å ikke si noe. Hvis de spør tror jeg det kan bli vanskelig å lyve men det er en kommunal jobb og der er det alltid et menneske fra fagforbundet med på intervjuene så jeg tviler på at de tør og spørre da
Men ikke si noe du bkno1453372