Litt lei meg

mkrago

Elsker forumet
Sitter her og sipper litt og gubben forstår det virkelig ikke, det gjør vel egentlig ikke jeg heller. Gutten min er så stor at vi har måttet begynne med bleier nr 4 og i dag har jeg pakket bort det meste av klær han har i 62. Bare 8 uker gammel og han må bruke størrelse 6 mnd. Klær fra 68 og oppover er jo beregnet på barn som i større grad har kontroll over hode/nakken og som sitter eller har begynt å bevege seg litt, gutten min er jo fortsatt bare en liten baby.

Jeg vet det er ulogiske men i dag fikk dette tårene til å trille.
 
Ikke unormalt ;) vi må også opp i 68 nå ;)
 
"Sniker"

Oi :p min er født 2 august og bruker 62 og har hentey frem noe i 68 :p
 
Velkommen i klubben;) sånn var storebror, og nå lillebror også;) men skjønner deg godt! Jeg synes også det er veldig vemodig!
Kjenner det litt ekstra når vi er på kontroll med lillebror, for han ene i gruppa er liten, en "ordentlig" baby!
Men er mye bedre å ha litt å gå på, en å ha for lite!:)
Babyvalker er jo så gode;)
 
Oida! Vi har bare så vidt beveget oss bort fra størrelse 56, så skjønner det varierer veldig! Så er det også veeeldig forskjell på størrelsene i de ulike merkene, så hun bruker faktisk litt i str 74 også :eek: Forstår at det kan føles litt trist, men til syvende og sist er det jo kjempebra at gutten vokser, og han vil nok helt sikkert være lillebabyen din en god stund fremover allikevel ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Så bra at han får godt med mat og legger på,seg :) De vokser i rykk og napp, og det kan hende det stagnerer nå. Det gjorde derfor venninnen min sin sønn. Han var ganske stor og tung rundt 2-6 mnd, men så stoppet det der :)
 
Det er ikke no å tenke på. De vokser i ulike kurver og kan også stoppe litt opp, før de vokser litt igjen. Lillegutt har vokst kjempefort en periode nå og blitt veldig lang. Han er ca 10 uker. Begynt på 68 her også. Så her går det i 62/68. Mye bedre at han har litt plass, men noe tøy i 68 er bare akkurat passe. Det varierer litt i str i klær fra ulike butikker også. Her har han vokst i rekordfart i det siste. Ikke lenge sia han brukte 56. Faktisk noe tøy i den str fortsatt. Han var 52 lang og 3925 da han kom, på 6 ukers veide han 6,2 kg. Da fikk jeg meg en overraskelse. Han er ca 65 cm tror jeg. Bare målt sånn ca med målebåndet hjemme.
 
Back
Topp